۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۲۶۷۶۲
وی اظهار داشت: پس از تصویب طرح توسعه بخش «زز و ماهرو» در کارگروه امور زیربنایی مشروط به تایید مطالعات پدافند غیرعامل می باشد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، محمد اصلانی ظهر شنبه در حاشیه جلسه کارگروه امور زیربنایی لرستان اظهار داشت: امروز یکی از دستوراتی که در جلسه کارگروه زیربنا مطرح شد طرح توسعه بخش «زز و ماهرو» واقع در شهرستان الیگودرز بود.

وی این طرح را وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان دانست و افزود: این طرح در سنوات گذشته در دست تهیه بوده و مهندسین مشاور ذی ربط مبادرت به ارائه آن کردند.

 معاون عمرانی استانداری لرستان اضافه کرد: آنچه در اهداف این طرح مهم است مطالعات وضع موجود در تمام زمینه های اجتماعی، اقتصادی سیاسی و اشتغال است که باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

اصلانی بیان داشت: پس از طرح موضوع غالب طرح پیشنهادی  باید به گونه ای باشد که موجبات رشد و توسعه پایدار، ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری و در کلان قضیه توسعه پایدار منطقه مورد بحث را به دنبال داشته باشد.

وی اظهار داشت: پس از تصویب این طرح در کارگروه امور زیربنایی مشروط به تایید مطالعات پدافند غیرعامل به شورای برنامه ریزی و توسعه استان رفته و مجددا در آنجا هم مورد بررسی قرار می گیرد.

 معاون عمرانی استانداری لرستان عنوان کرد: پس از تصویب در شورای برنامه ریزی ابن طرح به همه دستگاه های اجرائی به خصوص فرمانداری استان ابلاغ می شود.

اصلانی افزود: اجرای هر طرح و پروژه ای در این منطقه بر اساس طرح مطالعاتی مدون مورد تصویب خواهد بود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر