۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۲۶۷۰
معاون امور استان هاي سازمان پدافند غيرعامل کشور:
پایداری ملی: معاون امور استان هاي سازمان پدافند غيرعامل کشور در قزوين گفت: ايجاد و راه اندازي قرارگاه هاي سايبري براي مقابله با تهديدات دشمنان در فضاي سايبر از اولويت هاي اين سازمان در استان هاست.
 معاون امور استان هاي سازمان پدافند غيرعامل کشور در نشست شوراي پدافند غيرعامل استان قزوين که در محل استانداری قزوین برگزار شد ،کنترل و نظارت بر ذخاير راهبردي شامل غذا، سوخت و انرژي، نظارت بر اجراي مبحث 21 مقررات ملي ساختمان، استفاده حداکثري از ظرفيت هاي آموزش و پرورش، دانشگاه ها، جمعيت هلال احمر و بسيج را به همراه آموزش و فرهنگ سازي، تمرين و اجراي رزمايش را از ديگر اولويت هاي سازمان پدافند غيرعامل در امور استان ها نام برد.

معاون امور استان هاي سازمان پدافند غيرعامل کشور، با بيان اينکه با اهداف مورد نظر خود در بخش آموزش و فرهنگ سازي پيرامون موضوع پدافند غيرعامل فاصله داريم، تصریح کرد: بايد با بهره گيري از همه ظرفيت ها از جمله تلاش رسانه ها پدافند غيرعامل را در کشور نهادينه کرده و آنرا به فرهنگ عمومي تبديل کنيم.

وي، کاهش آسيب پذيري، ارتقا و پايداري ملي را چکيده اي از معنا و مفهوم پدافند غيرعامل نام برد و گفت: بايد همواره با تقويت پدافند غيرعامل که پشتوانه اقتدار ملي و بهترين راهکار براي افزايش آستانه مقاومت ملي به شمار مي رود، آماده مقابله با تهديدات احتمالي دشمنان در بخش هاي مختلف باشيم.

وي، هزينه کردن در بخش پدافند غيرعامل را نوعي سرمايه گذاري دانست و گفت: پرداختن به اين موضوع مربوط به دوره خاصي نيست و بايد همواره به آن توجه داشت.

معاون امور استان هاي سازمان پدافند غيرعامل با تاکيد بر نهادينه شدن پدافند غيرعامل  اظهارداشت: توجه به تقويت و ارتقاي اين بخش و شناسايي ظرفيت ها و چشم اندازهاي آن در برنامه هاي پنج ساله و سياست هاي کلي نظام ابلاغي از سوي رهبر معظم انقلاب به خوبي اشاره شده است.

وي از قزوين به عنوان يکي از استان هاي حياتي کشور در حوزه پدافند غيرعامل ياد کرد و گفت: اقدامات خوبي در بخش پدافند غيرعامل در اين استان انجام شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر