۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۲۶۵۱
سردار سپهر:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تغییر در نگرش مخالفان و معرفی الگوی مردم سالاری دینی از اهداف حماسه سیاسی عنوان کرد و گفت: در این حماسه ناقوس مرگ استکبار جهانی به صدا در خواهد آمد.
سردار سرتیپ پاسدارˈمحمدحسین سپهر در گردهمایی کارکنان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال وبختیاری بابیان سهم سپاه،بسیج و دلسوزان انقلاب در افزایش بصیرت جامعه در راستای خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، افزود: زمانی حماسه اتفاق می افتد که یک موج عظیم مانند دفاع مقدس، 9دی و 22بهمن در برابر تهدیدات خارجی موج آفرینی کند.

وی به عناصر حماسه اشاره کرد و اظهار داشت:نترسیدن، شجاعت، ایستادگی، مقاومت، کرامت نفس، عزت و سربلندی، همدلی، هدف عالی، ترساندن دشمن و پیروزی از عناصر حماسه به شمار می روند.

سردار سپهر اهداف حرکت حماسی را برشمرد و تصریح کرد: دفع یک خطر یا تهدید نخستین هدف از حرکت حماسی است، زیرا استکبار امیدوار است انتخابات ریاست جمهوری سال 92 شاهد تظاهرات و آشوب باشد و اهداف استکباری تامین شود.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه، نمایش عزت و اقتدار را دومین هدف از حرکت حماسی عنوان کرد و گفت: حماسه سال 92 باید از حماسه های قبلی بزرگتر باشد.

سردار سپهر با تشریح الزامات حماسه سیاسی گفت: نشاط سیاسی همانند حضور 17 میلیون نفری مردم از الزامات حماسه سیاسی است و از آنجا که دنیا امروز با بحران مشروعیت مواجه است، باید مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم.

این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری افزود:ایران نیازی به مذاکره با آمریکا ندارد و آنها برای ادامه حیات ننگین خود نیاز به مذاکره با ما دارند.

وی شرط آمریکایی ها در مذاکره را توقف علوم و فنون پیشرفته هسته ای در کشور دانست و گفت: این شرط به معنای توقف علم و پیشرفت در ایران است و با توقف فناوری هسته ای، 300 رشته علمی در کشور متوقف می شود.

وی با تشریح وقایع سوریه، گفت: حمایت نکردن از سوریه به معنای امنیت قطعی اسرائیل است.

سردار سپهر در پایان با تبیین راهبردهای نظام سلطه در انتخابات پیش رو، اظهار داشت: جلوگیری از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی، تردید آفرینی در سلامت انتخابات، تلاش برای ممانعت از وحدت نیروهای انقلابی، سیاه نمایی، فتنه انگیزی و ایجاد چالش در کشور، ایجاد یاس در مردم، ایجاد تردید در بررسی صلاحیت ها، تخریب سپاه، بسیج و نهادهای انقلابی، القای گزینه مذاکره با آمریکا به عنوان تنها راه حل مشکلات، جبهه سازی علیه جمهوری اسلامی و ایجاد شکاف بین مردم و رهبری، بخشی از راهبردهای نظام سلطه در آستانه انتخابات سال جاری است.

سردار سپهر، حضور پرشور مردم در انتخابات، قانون مداری، توجه به نقشه های استکبار و انتخاب کاندیدای اصلح را از راهبردهای خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی برشمرد.

در این نشست، سرهنگ پاسدار حمیدرضا توسلی به عنوان معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار علی کیانی تقدیر شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر