۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۲۵۹۷
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: اولین اشتباه رژیم صهیونیستی در هر گونه اقدام نظامی علیه ایران آخرین اشتباه آنان خواهد بود زیرا کشور مقتدر ما به آنان فرصتی نخواهد داد.
                                                       

سردار سرتیپ پاسدار « احمد وحیدی» که به همراه هیات دولت در یکصدوسومین سفر استانی به استان اصفهان سفر کرده است در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه این مطلب را بیان کرد.

سردار وحیدی با اشاره به اظهارات اخیر وزیر دفاع آمریکا با بیان این که تهدیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی فاقد هرگونه ارزشی است، گفت: این اظهارات در عین حال نشان دهنده خوی تجاوزکارانه و افشاء کننده ادعاهای دروغین و فریب کارانه آنان است.

وی بااظهار تأسف از این که سکان سیاست دفاعی آمریکا را لابی صهیونیست هدایت می کند، گفت:سردمداران آمریکا بجای این گونه تهدیدات ضد بشری و جنگ طلبانه و افتخارکردن به اهداء سلاح با پول مردم این کشور به رژیم جنایتکار صهیونیستی که سابقه ای جزء اشغال، کشتار،جنگ افروزی و ترور ندارد،به دنبال حل مشکلات و بحران های مردم آمریکا باشند.

سردار وحیدی حضور حداکثری و پر شور مردم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری اسلامی ایران را پاسخ قاطعی از سوی مردم بر فشارها ، تهدیدات و تحریم های دشمنان دانست و افزود: این حضور، نقشه های شوم آنان را خنثی خواهد کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،سفرهای استانی هیات دولت را تجربه جدیدی در مدیریت کشور توصیف کرد.

از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع؛ سردار وحیدی گفت: حضور مسوولان ارشد نظام در میان مردم در دور افتاده ترین نقاط کشور، تقویت پیوند مردم با نظام، تسریع در روند خدمات رسانی دولت به مردم، توزیع عادلانه منابع و ثروت ها و کشف، پاسخگویی و باورکردن استعدادهای جوانان در اقصی نقاط کشور را از آثار و برکات سفرهای استانی برشمرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر