۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۲۵۷۳
امام جمعه بوشهر بر توجه به پدافند غیرعامل در شهرستان بوشهر تاکید کرده وگفت:با توجه به روند افزایش جمعیت شهرستان بوشهر باید به سمت استفاده از زمین های پیرامونی شهر بوشهر ودریا به صورت جزایر مصنوعی برویم.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روزیکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود:انتخابات نماد مردم سالاری است و شما مسوولان با قانونمندی،ولایت مداری و تلاش همه دست اندرکاران به این عرصه ورود پیدا می کنید.

وی اضافه کرد: شرکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خرداد امسال برای اطاعت از رهبر معظم انقلاب، اعتماد به نظام جمهوری اسلامی و کوری چشم دشمنان بیشتر و پرشورتر از پیش خواهد شد.

صفایی بوشهری بیان کرد:حضور مقتدرانه مردم در عرصه انتخابات پشتوانه ای برای نظام است و ناامیدی دشمن را به همراه دارد.

امام جمعه بوشهر گفت: مردم در سال حماسه سیاسی و اقتصادی مصمم تر از پیش در مهم ترین انتخابات شرکت و از نظام دفاع می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استان بوشهر با موقعیت ویژه و استراتژیکی که دارد از نظر تجارت به عنوان شهر اول و از نظر دیدگاه فرهنگ دینی نیز در حوزه پیرامونی خود اثر گذار بوده است.

صفایی بوشهری اظهار کرد: با توجه به موقعیت مهم استان تنظیم سند چشم انداز شهرستان بوشهر مطابق نظر رهبر معظم انقلاب و براساس سند چشم انداز 1404ضروری است و باید به عنوان نقشه راه برای رسیدن به مقصد مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر مدیریت منابع انسانی گفت: برای استان بوشهر باید با نگاه بین المللی سند توسعه تنظیم کرد.

صفایی بوشهری بیان کرد: در حوزه عمران شهری در شهرستان بوشهر کارهای زیادی شروع ولی به دلایلی نیمه کاره متوقف شده است.

وی گفت: با توجه به روند افزایش جمعیت شهرستان بوشهر باید به سمت استفاده از زمین های پیرامونی شهر بوشهر ودریا به صورت جزایر مصنوعی برویم.

امام جمعه بوشهر همچنین بر توجه به پدافند غیرعامل در شهرستان بوشهر تاکید کرد.

غلامحسین خسروی فرماندار بوشهر نیز گفت:تاکنون 200نفر در شهرستان بوشهر برای چهارمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده اند و این بیانگر توجه مردم این شهرستان به بحث شوراهاست.

خسروی، شتاب دهی به پروژه های عمرانی از جمله ورزشگاه 15هزار نفری، گذر 75متری، توسعه شهر، جاده ساحلی بوشهر- گناوه، ارتقای شاخص های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را ازجمله کارهای در دست اجرا در این شهرستان عنوان کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر