۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۲۵۶۸۸
امیر پوردستان:
جانشین فرمانده ارتش جمهوری اسلامی گفت: ما نه تنها از قدرت آمریکا ترسی نداریم بلکه عزم و اراده‌مان با وجود این تهدیدات برای طی مسیر پیشرفت بیشتر می‌شود.
به گزارش پایداری ملی، امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص دستاوردهای نیروهای مسلح پس از گذشت 38 سال از عمر انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر کارنامه تجهیزات و تسلیحات نیروهای مسلح ایران را با زمان پیش از انقلاب مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که در ابتدای دوران انقلاب و جنگ تحمیلی عمده تجهیزات از خارج کشور خریداری شده بود و در یگان‌ها موجود بودند.


جانشین فرمانده ارتش ادامه داد: امروز به لطف خدا و با اعتماد به نفسی که فرماندهی معظم کل قوا در میان قوای مسلح کشور ایجاد کردند، عمده تجهیزاتی که متناسب با تهدیدات پیش‌روی کشور در نیروهای مسلح مورد استفاده قرار می‌گیرد در داخل کشور و توسط دانشمندان و متخصصین ایرانی تولید می‌شود و حتی بر روی تجهیزات قدیمی نیز آنقدر بهینه‌سازی صورت گرفته که به نوعی به عنوان تجهیزات بومی تلقی می‌شوند.


امیر پوردستان در مورد حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: پیام و درخواست ارتش جمهوری اسلامی ایران از ملت شریف و بزرگ ایران این است که همانند سال‌های گذشته در صحنه راهپیمایی بزرگ 22 بهمن‌ ماه شرکت کنند، با آرمان‌های امام (ره) مجددا پیمان ببندند و انزجار خود را از سیاست‌های استکباری آمریکا نشان دهند.



وی درباره حضور ارتش در راهپیمایی 22بهمن گفت:‌ کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز مانند سایر اقشار ملت با قوت و استقامت همراه با خانواده‌های خود در این راهپیمایی عظیم شرکت می‌کنند تا حضور خود را در کنار ملت شهیدپرور ایران اعلام کنند و مراتب تدین و ولایت‌مداری خود را نشان دهند.


جانشین فرمانده ارتش درباره اظهار نظرهای رئیس جمهور جدید آمریکا علیه ایران اذعان داشت: تهدیدات آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران حرف‌ تازه‌ای نیست. 38 سال است که رجزخوانی‌های دولت‌مردان آمریکا علیه کشورمان وجود دارد و ما هیچ اعتنایی به آن نمی‌کنیم.


وی ادامه داد: ملت جمهوری اسلامی ایران با قوت و قدرت مسیر خود را ادامه می‌دهند، هم نیروهای مسلح‌مان پا در رکاب و آماده هستند، قدرت پاسخگویی به هر تهدیدی را دارند، ملتمان هم امتی ولایت‌مدار است که پشت به پشت نیروهای مسلح کشورشان دادند، از آنها حمایت می‌کنند و در پشت سر رهبر خود ایستاده‌اند.


امیر پوردستان در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: شعار "از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن ملت" نشان از حمایت این مردم از رهبری فرمانده معظم کل قوا دارد، همچنین وجود رهبر دشمن‌شناس و خردمندی که به زیبایی کشور را هدایت می‌کند، مؤلفه‌های قدرتی است که امروز در ایران وجود دارد. ما نه تنها از قدرت آمریکا ترسی نداریم بلکه عزم و اراده‌مان با وجود این تهدیدات برای طی مسیر پیشرفت بیشتر می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر