۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۲۵۶۶۱
مدیر کل پدافند غیرعامل استان همدان با حضور در جمع کارشناسان فنی دستگاه های اجرایی استان به تشریح حوزه مسائل مربوط به قرارگاه زیستی پرداخت و گفت: امروزه شما مدیران و کارشناسان فنی دستگاه های اجرایی باید ملاحظات زیست محیطی و پدافند زیستی را در راستای قرارگاه پدافند زیستی در ساخت و سازها و ملاحظات آن را مدنظر قرار دهید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سید رسول حسینی با حضور در جمع کارشناسان فنی دستگاه های اجرایی استان به تشریح حوزه مسائل مربوط به قرارگاه زیستی پرداخت و گفت: امروزه شما مدیران و کارشناسان فنی دستگاه های اجرایی باید ملاحظات زیست محیطی و پدافند زیستی را در راستای قرارگاه پدافند زیستی در ساخت و سازها و ملاحظات آن را مدنظر قرار دهید.

وی در ادامه گفت: ساخت یک خانه از یک طبقه تا چند طبقه، یک مجتمع ساختمانی و احداث واحدهای تجاری، اداری و ... اگر بر اساس ضوابط و مسائل متعدد پدافندی از جمله رعایت استاندارد زیستی باشد ساکنین آنها با آرامش خاطر به زندگی خود ادامه داده و دغدغه خاطری در محیط زندگی خود نه تنها ندارند بلکه با توجه به زیربنای اساسی ساخته شده در مسکن و محل کار خود خدمات بهتر و مطلوب تری به خود، خانواده و جامعه مخاطب ارائه خواهند داد و همچنین مواد آلاینده کمتری در قالب تولید زباله و پسماند و فاضلاب شهری ایجاد می کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر