۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۲۵۴۷۶
مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه وبویراحمد:
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت که در سال جاری 470هزار نفر ساعت دوره پدافند غیرعامل در این استان برگزار شده است.
به گزارش پایداری ملی، پدافند غیرعامل مجموعه اقدام هایی که مستلزم به کارگیری جنگ افزار نبوده و با اجرای آن می توان از وارد شدن خسارات مالی به تجهیزات و تأسیسات حیاتی و حساس نظامی و غیرنظامی و تلفات انسانی جلوگیری کرد و یا میزان این خسارات و تلفات را به حداقل ممکن کاهش داد.

محمود مومن نسب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ضرورت ایمن سازی تاسیسات و زیرساختهای اقتصادی و خدماتی اظهار داشت که 130 هزار نفر ساعت از مزایای این دوره ها در زمینه های اقتصادی، زیستی، بیولوژیک، بیوتوریسم،زیربنایی و خروج اضطراری و دیگر آموزش های ایمنی را فرا گرفتند.

وی بیان کرد که در هفته پدافند غیر عامل سال جاری 111مورد همایش، گردهمایی و کارگاه با بیش از 300هزار نفر ساعت در این استان برگزار شد و دستگاههای اجرایی در قالب این برنامه ها همکاری مطلوبی را داشتند.

مومن نسب به ضرورت اجرای طرح جامع و راهبردی پدافند غیرعامل در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح به اختصاص چهار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اجرای این طرح از نیازهای مهم و اساسی استان در مقوله ایمن سازی زیرساخت های اقتصادی و اداری است، برلزوم تامین اعتبار آن از سوی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی تاکید کرد.

مجموعه پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری در مقوله فعالیت های زیستی رتبه برتر کشوری را کسب کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر