۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۲۵۳۴
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت : فناوری های مورد استفاده در مقابله با بحران های هسته ای، آمادگی عمومی و تخصصی قبل از بحران های هسته ای و پدافند غیر عامل در این بحران ها از دیگر محورها برای تهیه مقالات این کنگره علمی است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ، محمد نوید متقی افزود: این کنگره با فراخوان از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال مقالات تا 12 اسفند ماه سال جاری است، اضافه کرد: محورهای اصلی این کنگره انرژی هسته ای و آموزش امداد، آلودگی های ناشی از نشت مواد رادیواکتیو و چگونگی مقابله با آن و مدیریت بحران در بحران های هسته ای است.

وی گفت: فناوری های مورد استفاده در مقابله با بحران های هسته ای، آمادگی عمومی و تخصصی قبل از بحران های هسته ای و پدافند غیر عامل در این بحران ها از دیگر محورها برای تهیه مقالات این کنگره علمی است.

وی افزود: علاقه مندان برای شرکت در کنگره علمی امداد رسانی در بحران های هسته ای می توانند آثار خود را به دبیرخانه این کنگره و به آدرس اصفهان بلوار آیینه خانه جمعیت هلال احمر استان اصفهان معاونت امور جوانان و یا به آدرس الکترونیکی javanan@rcs-isf ارسال کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر