۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۲۵۳۲۴
جلسه شوراي اداري شهرستان فراهان با حضور اعضاء و مجید عسگری مدیر کل پدافند غیر عامل استان مرکزی در سالن اجتماعات فرمانداري تشكيل شد.
رامین قناتی

در این جلسه که با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل استان مرکزی فرماندار ، اعضای شورای اداری ،شهرداران و دهیاران شهرستان فراهان تشکیل شد در ابتدای جلسه فرماندار  با اشاره به جایگاه پدافند غیر عامل و اهمیت آن به تاکیدات مقام معظم رهبری  (مدضله العالی) در این حوزه پرداختند ایشان بااشاره به نقش و جایگاه شهرستان در سطح منطقه و شرایط اقلیمی آن بیان داشت که می بایست به موضوعات پدافند غیر عامل اهمیت بیشتری داده شود.

در ادامه آقای عسگری مدیرکل پدافند غیر عامل استان مرکزی با اشاره به حماسه 9 دی روز وحدت و بصیرت مردم اشاره داشتند که با توجه به جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان دشمنان قسم خورده نظام سناریوهای متعددی طراحی نموده اند که باید با آگاهی کامل و بکارگیری مباحث پدافند غیر عامل با آنان مقابله کنیم

در ادامه ایشان  به تشریح ساختار سازمان پدافند غیر عامل پرداختند همچنین ایشان به هدف قرار دادن نقاط قوت نظام  توسط ایادی  استکبار پرداختند  همچنان خاطر نشان شد : استکبار به دنبال ایجاد بی انگیزه کردن مردم ومسئولین می باشند لذا باید با ایجاد تمهیدات ازم با آنان مقابله نماییم .با توجه به استقرار قرارگاه اقتصادی در وزارت خزانه داری آمریکا برای مبارزه  اقتصادی با ایران  ما باید هوشیار عمل کنیم و در حوزه های اقتصاد و اقتصاد مقاومتی به گونه ای عمل کنیم که به معیشت مردم لطمه وارد نشود  . عسگری  همچنین به هوشیاری  مردم و مسئولین در عرصه سایبری اشاره ای داشت وخواستار ایمن سازی زیرساخت های شهرستان در حوزه فناوری اطلاعات شد.

در ادامه با اجرای مانور دوره میزی  با تشریح سناریوهای مختلف ضریب  آمادگی مدیران و مجموعه های خدمات رسان را در جهت مقابله با بحران های احتمالی مورد ارزیابی قرار دادند.

و  در پایان مقرر گردید :
-موضوع ذخیره سازی آب در شهرستان چاره اندیشی شود.

-از ظرفیت های علمی و دانشگاهی شهرستان استفاده بهینه گردد.

-در حوزه فعالیت های ائمه جماعت از ظرفیت  بالقوه آنان در تریبون نماز جمعه و نماز جماعات جهت ترویج مباحث پدافند غیر عامل بیشتر استفاده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر