۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۲۵۲۹
استاندار سمنان در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان بر ایجاد دو کارگروه برای شناسایی اهداف و توانمندی سمنان در اجرای طرح کویر سبز تاکید کرد.

دکتر رهی با تاکید بر ایجاد دو کارگروه برای شناسایی اهداف، توانمندی و وظیفه دستگاه های اجرایی استان سمنان برای اجرای طرح کویر، افزود: در این دو کارگروه وظیفه دستگاه های اجرایی مشخص و نقش پدافند غیرعامل در اجرای طرح کویر سبز نیز تبیین شود.

وی توانمندسازی کشور بر اساس شرایط اقلیم را بهترین راه مقابله با توطئه های دشمن عنوان و تصریح کرد: برای مقابله با مداخله های زیست محیطی، ژنتیکی، فناوری و ... استکبار با همبستگی و توانمندسازی مقابله شود.

استاندار سمنان استفاده از توان مردم در آمادگی برای مدیریت در شرایط بحران را ضروری دانست و اظهار داشت: توان اقلیمی هر استان برای استفاده در زمان بحران از مسائلی است که در پدافندغیرعامل باید مورد توجه باشد.

وی خاطرنشان کرد: همان طور که آرمان های انقلابی ایران باعث بیداری اسلامی شد، اقتصاد مقاومتی نیز باید به اقتصادی برتر در جهان تبدیل شود و بسته فکری الگو برای جهان باشد.

رهی اولویت بندی نیازها به دلیل کمبود زمان و منابع مالی و نیروی انسانی را از مباحث قابل توجه عنوان کرد و بر آبنده نگری در برنامه ریزی ها تاکید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر