۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۲۵۲۸
معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین :
معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در حال احداث 62 سالن ورزشی در استان قزوین است.

مهدی مهدی آبادی در مراسم افتتاح حوزه شهید رجایی شهر نرجه تاکستان اظهارکرد: هم اکنون 62 سالن ورزشی در استان قزوین توسط سپاه صاحب‌الامر(عج) در حال ساخت است.

وی افزود: از این تعداد سالن‌های در حال احداث، 51 سالن ورزشی صالحین که با مساحت 450 متر فضای ورزشی و 100 متر فضای اداری در سطح استان در حال ساخت است و امیدواریم بخش اعظمی از آن تا پایان خرداد ماه سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرند.

معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: همچنین 6 سالن ورزشی 9 دی نیز با وسعت 1200 متر فضای ورزشی و 200 متر فضای اداری در شهرستان‌های استان قزوین در حال ساخت و تکمیل است.

وی بیان کرد: ساخت 5 سالن ورزشی تیراندازی با سلاح جنگی در 5 شهرستان استان قزوین نیز از دیگر برنامه های سپاه صاحب‌الامر (عج) محسوب می‌شود که در حال انجام است.

مهدی آبادی تصریح کرد: از سال 89 تا به امروز 62 پروژه عمرانی در دست ساخت قرار گرفته که تا پایان سال 92 این پروژه‌ها به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: هم اکنون در شهرستان تاکستان یک باشگاه تیراندازی با سلاح جنگی و 9 سالن ورزشی صالحین در حال احداث است.

معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: از ابتدای سال تا به امروز، ساخت 5 ساختمان حوزه‌های مقاومت بسیج محلات و دانش آموزی در دستور کار قرار داشته که کار ساخت 4 ساختمان به اتمام رسیده و یک ساختمان باقیمانده نیز خرداد ماه سال آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: همچنین کار ساخت 10 پایگاه مقاومت بسیج و 5 کانون تخصصی نیز در شهرستان تاکستان در حال اجراست.

مهدی آبادی یادآور شد: برای ساخت تمامی پروژه‌های سپاه صاحب‌الامر(عج) در شهرستان تاکستان، اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر