۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۲۵۱۵۴
به مناسبت روز بلایای طبیعی؛
باید با تمام ظرفیت و امکانات در این مسیر گام برداشته چراکه موضوع پدافند غیرعامل از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و جزو مسائل و موضوعات و نیازهای اصلی و بروز جامعه می باشد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری در این کارگاه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و دست اندرکاران مرکز بهداشت، بر آموزش و نهادینه کردن مفاهیم پدافند غیرعامل در دستگاه های اجرایی تأکید کردد. جهانسری افزود: باید با تمام ظرفیت و امکانات در این مسیر گام برداشته چراکه موضوع پدافند غیرعامل از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و جزو مسائل و موضوعات و نیازهای اصلی و بروز جامعه می باشد.

برگزاری کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در مرکز بهداشت استان آذربایجان شرقی

وی با بیان حوزه های هشت گانه پدافند غیرعامل به تشریح حوزه های: زیستی کالبدی و سایبری پدافند غیرعامل پرداخته و گزارش مختصری از اقدانات انجام یافته در این خصوص ارائه دادند.

جهانسری از تهدیدات سایبری و خلاء های موجود در فضاهای مجازی تحت عنوان بارزترین خطرات موجود برای عموم مردم و سازمان ها یاد کرد و خواستار توجه جدی به امنیت سایبری شد و گفتند : باید اصول پدافند غیرعامل را با جدیت هرچه تمام رعایت کنیم تا از آسیب های مختلف مصون بمانیم

برگزاری کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در مرکز بهداشت استان آذربایجان شرقی.

ایشان ضمن اشاره به اهم تهدیدات در حوزه های پدافند، اهمیت پدافند غیرعامل و رسالت آن در حفظ جان انسان ها و سرمایه های ملی را متذکر شدند و بر توانمندسازی جامعه که همت جمعی و ملی را می‌طلبد به لزوم فرهنگ سازی و نهادینه کردن در بین مسئولین و آحاد مردم تاکید کردند و گفتند باید مجموعه‌ای از اقدامات را انجام دهیم که در نهایت منجر به افزایش توان دفاعی و کاهش آسیب پذیری در مقابل هر گونه تهدیدات دشمنان شود . در پایان مدیر کل پدافند غیر عامل دقایقی را به پرسش و پاسخ حاضرین اختصاص دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر