۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱
کد خبر: ۲۵۱۵۰
مدیر کل پدافند غیرعامل استان لرستان :
سیف با خطاب قراردادن سازمان نظام مهندسی استان خواستار همکاری بیشتر این سازمان با شهرداری های استان به منظور نظارت دقیق تر، بر اساس مبحث 21 مقررات ملی ساختمان و رعایت اصول پدافندی در ساخت و سازهای مد نظر این قانون شد.

به گزاررش خبرنگار پایداری ملی، با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و شهرداران استان لرستان جلسه کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری در شهرداری خرم آباد برگزار گردید.

در این جلسه مدیرکل پدافند غیرعامل با تاکید بر اینکه اگر شهرداران درخصوص اصول پدافند غیرعامل توجه بیشتری نشان بدهند قطعا در اداره شهر با مشکلات کمتری مواجه خواهند شد.

ایشان با تاکید بر ماده 215 قانون برنامه پنجم توسعه، اجرای هرگونه پروژه عمرانی بدون داشتن پیوست مطالعات پدافندی را خلاف قانون دانسته و از شهرداران خواست حتما برای پروژهای شهری پیوست پدافندی تهیه گردد.

اگر شهرداران درخصوص اصول پدافند غیرعامل توجه بیشتری نشان بدهند قطعا در اداره شهر با مشکلات کمتری مواجه خواهند شد

سیف همچنین با خطاب قراردادن سازمان نظام مهندسی استان خواستارهمکاری بیشتر این سازمان با شهرداریهای استان به منظور نظارت دقیقتر، بر اساس مبحث 21 مقررات ملی ساختمان و رعایت اصول پدافندی در ساخت و سازهای مد نظر این قانون شد.

در ادامه جلسه شهردار خرم آباد به عنوان رییس کارگروه ،معاون برنامه ریزی شهرداری خرم آباد ،معاون شهرسازی شهرداری خرم آباد و چند تن از شهرداران نظرات خود را درخصوص چگونگی اجرای هرچه بهتر مبحث 21 ابراز نمودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر