۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۲۵۰۳۲
افشار مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری قزوین:
در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت تامین و تولید آب شهرهای قزوین، آبیک و مهرگان بیان گردید و همچنین تشریح شد با توجه به وضعیت کاهش بارندگی در سال جاری و وضعیت بحرانی خصوصا در شهرهای بیان شده، انتظار می رود شرکت آب منطقه ای نسبت به برنامه ریزی و مدیریت برداشت از سفره های زیرزمینی اقدامات لازم را بعمل آورد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، افشار مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری افزود : در جلسه کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل آب  استان، تامین امنیت و سلامت آب شرب مصرفی استان مطرح و مورد تاکیید قرار گرفت. در این جلسه که به  حضور کلیه دستگاههای مرتبط با آب و در محل شرکت آب و فاظلاب شهری استان تشکیل گردید، گزارشی از آخرین وضعیت تامین و تولید آب شهرهای قزوین، آبیک و مهرگان بیان گردید و همچنین تشریح شد با توجه به وضعیت کاهش بارندگی در سال جاری و وضعیت بحرانی خصوصا در شهرهای بیان شده، انتظار می رود شرکت آب منطقه ای نسبت به برنامه ریزی و مدیریت برداشت از سفره های زیرزمینی اقدامات لازم را بعمل آورد.

ایشان افزود:  تامین امنیت و سلامت آب شرب مصرفی استان در اولویت اصلی و حیاتی قرار گیرد. همچنین در خصوص فرهنگ سازی نحوه مصرف آب مقرر گردید جلسات مشترکی با کارگروه های تخصصی فرهنگی و آموزشی و جهاد کشاورزی تشکیل گردد

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر