۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۲۴۶۲۱
در راستای اهداف پدافند غیرعامل:
ایرج کارخائی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری با حضور در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی اداره کل امور زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان در جریان فعالیتهای این اردوگاه قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، ایرج کارخائی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری با حضور در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی اداره کل امور زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان در جریان فعالیتهای این اردوگاه قرار گرفتند.

در جریان این بازدید ، ابتدا ابوالخیریان رئیس اردوگاه گزارش مبسوطی از وضعیت ، اقدامات و فعالیتهای اردوگاه را بیان نمودند. 

سپس کارخائی در جمع پرسنل و سربازان وظیفه مشغول به خدمت در اردوگاه حضور یافته و ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای چشمگیر مدیریت و کارکنان اردوگاه در راستای تبدیل یک تهدید مهم به فرصت و خدمات رسانی هدفمند و ارزشی به مددجویان در راستای آماده سازی آنان جهت بازگشت سالم و فعال به عرصه زندگی ، پیرامون تاریخچه ، اصول و مفاهیم پدافند غیرعامل و مأموریت های آن در مقابله با اقدامات و تهدیدات گسترده دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی  به سرکردگی آمریکای جنایتکار بویژه در حوزه های سایبری ، زیستی و کالبدی با هدف مصون سازی و ایجاد بازدارندگی و قطع طمع آنان از آسیب رسانی به نظام مطالبی ایراد و به سئوالات آنان پاسخ داد.

در ادامه مدیرکل پدافند غیرعامل از تأسیسات ، آسایشگاهها و کارگاههای متعدد حرفه آموزی مددجویان بازدید و ضمن گفتگو در جریان فعالیتهای آنان قرار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر