۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۲۴۵۹۷
نماینده مردم رفسنجان در مجلس تأکید کرد
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در پدافند غیرعامل آموزش‌های لازم را ارتقا دهیم، می‌توانیم در این بخش قوی‌تر عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، احمد انارکی‌محمدی  در جلسه پدافند غیرعامل در محل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه جنوب‌شرق اظهار داشت: پدافند غیرعامل در جامعه برای توسعه زیرساخت‌ها در تمام بخش‌ها از اساسی‌ترین مباحث است.

وی ادامه داد: همان‌طور که مقام معظم رهبری تاکید دارند، پدافند غیرعامل نیاز است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و در برنامه پنجم و ششم مجلس هم‌ توجه ویژه‌ای به این موضوع شده است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پدافند غیر‌عامل وارد‌شدن و مقابله کردن است، پدافند غیرعامل استفاده از اصولی است که کمترین هزینه‌ها و خسارات را در‌بر داشته باشد تا بتوانیم در بحث‌های پوشش و دفاع، مقاوم و آماده عمل کنیم.

وی تصریح کرد: امنیت کشور ما بالا است و با اقتدار نظام در حوزه نظامی قدرتمند هستیم و امروز هوشیارانه عمل‌کردن را در بحث غیرنظامی لازم داریم.

انارکی‌محمدی افزود: دشمن همیشه در بخش‌های آسیب‌پذیر وارد شده و برنامه‌ریزی می‌کند، و انجام یک کار غیرکارشناسی دشمن را به اهداف خود نزدیک می‌کند، امروز خشکسالی و عدم آموزش مناسب در بخش کشاورزی در منطقه صدماتی زیادی را به این بخش وارد می‌کند و باید با هوشیاری و آموزشهای به‌موقع، خود را در برابر این‌گونه صدمات آماده سازیم.

وی خاطرنشان کرد: برای رشد و توسعه به ارتقای آموزش نیاز داریم تا بتوانیم در پدافند غیرعامل قوی عمل کنیم و در زمان بحران تصمیم‌های کارآمدی اتخاذ کنیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر