۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۲۴۵۹
محبت خواه اعلام کرد:
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اينكه جلوگيري از ساخت و ساز هاي غيرمجاز با جديت پيگيري مي شود، اعلام کرد: نظارت بر چگونگي اجراي ضوابط شهرسازي و مقررات ملي ساختمان در طراحي و ساخت ساختمانها و نيز طرح هاي شهرسازي و عمران شهري با هدف رعايت اصول پدافند غيرعامل بيش از پيش افزايش يافته و نظام مهندسی و شهرداری ارومیه نیز در این راستا باید هوشیار باشد.
خلیل محبت خواه بعد از ظهر سه شنبه در جلسه بررسی طرحهای تفصیلی شهرهای آذربایجان غربی با اشاره به برنامه ریزی برای توسعه عمران شهري 11 شهر آذربايجان غربي در آينده نزدیک، افزود: امسال طرح هاي جامع شهرهاي نقده، بوكان و مياندوآب و طرح هاي جامع - تفصيلي شهرهاي چهاربرج و محمديار بررسي و مطالعه مي شود.

وی با اشاره به در دست مطالعه بودن طرح هاي تفصيلي پيشنهادي شهرهاي اروميه، مهاباد، پيرانشهر، اشنويه، تكاب و سيه چشمه، اظهار داشت: نظارت بر روند اجراي طرح تفصيلي محل پادگان لشگر 64 اروميه و پروژه توسعه ميدان امام خميني(ره) نیز از مهمترين برنامه هاي اجرايي حوزه شهرسازي و معماري اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در سال 92 است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از بررسي 200 مورد درخواست صدور مجوز احداث بنا و تاسيسات در خارج از محدوده قانوني و حريم شهرها خبر داد و عنوان کرد: كارگروه تخصصي امور زيربنايي و شهرسازي در راستاي بررسي طرح هاي توسعه عمران شهري و جامع ناحيه اي به صورت مستمر تشكيل و پرونده بررسی و احکام صادر می شوند.

محبت خواه در ادامه با اشاره به اينكه جلوگيري از ساخت و ساز هاي غيرمجاز با جديت پيگيري مي شود، اعلام کرد: نظارت بر چگونگي اجراي ضوابط شهرسازي و مقررات ملي ساختمان در طراحي و ساخت ساختمانها و نيز طرح هاي شهرسازي و عمران شهري با هدف رعايت اصول پدافند غيرعامل بيش از پيش افزايش يافته و نظام مهندسی و شهرداری ارومیه نیز در این راستا باید هوشیار باشد.

مديركل راه و شهرسازي استان، نظارت بر روند تهيه و اجراي پروژه هاي مسكن مهر و راهنمايي دستگاه هاي اجرايي در خصوص جانمايي خدمات عمومي در طرح هاي تفكيكي و آماده سازي را از ديگر برنامه هاي اجرايي برشمرد
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر