۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵
کد خبر: ۲۴۵۸۱
کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل ویژه فرهنگیان با حضور 100 نفر از فرهنگیان شهرستان بن در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان در در روز چهار شنبه دوازدهم آبان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل ویژه فرهنگیان با حضور 100 نفر از فرهنگیان شهرستان بن در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان در در روز چهار شنبه دوازدهم آبان برگزار شد.

در ابتدا علی محمدی مدیر کل پدافند غیر عامل استان به تبیین اصول و مبانی پدافند غیرعامل عمومی برای حاضرین و مخاطبین جلسه که همگی از فرهنگیان و مدیران مدارس شهرستان بن بودند، پرداخت و نقش فرهنگیان را در آموزش و فرهنگسازی امر پدافند غیرعامل در مدارس و آموزشگاه ها بی بدیل دانست.

برگزاری کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل ویژه فرهنگیان در استان چهار محال و بختیاری

در ادامه نیز آقای مهندس سقایی سرپرست مرکز برنامه ریزی ، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات، به مباحث پدافند سایبری پرداخت. ایشان در ابتدا مفاهیم پایه و بنیادین پدافند سایبری و حملات فضای مجازی را بیان نمود، سپس به گسترش و پیچیدگی روز افزون فضای مجازی اشاره کرده و اظهار داشت که انسان خواه، ناخواه جزئی از این فضاست و چنانچه بخواهد از آسیبهای آن مصون بماند بایستی روز به روز جهت آموزش و اطلاع رسانی در این خصوص بکوشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر