۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۲۴۵۵۸
همایش هفته پدافند غیرعامل به همت اداره کل آموزش و پرورش استان و همکاری اداره کل پدافند غیرعامل و باحضور دستگاه های امدادی در دبیرستان دخترانه هفتم محرم یک برگزار گردید.
همایش هفته پدافند غیرعامل به همت اداره کل آموزش و پرورش استان و همکاری اداره کل پدافند غیرعامل و باحضور دستگاه های امدادی از قبیل اورژانس، هلال احمرو سایر نهادهای انتظامی و نظامی و به منظور فرهنگ سازی و آشنایی فرهنگیان و دانش آموزان با مطالب مرتب با حوزه های پدافند غیرعامل در روز چهارشنبه مورخ 95/8/12 در دبیرستان دخترانه هفتم محرم یک برگزار گردید.

برگزاری همایش هفته پدافند غیرعامل توسط اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان مورخ 95/8/12

در این همایش قائدیها مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تبیین مفهوم پدافند غیرعامل آشنایی دانش آموزان با این حوزه را سبب بازدارندگی در مقابل تهدیدات دانسته وبا برشمردن حوزه های تهدید به اهمیت مفهوم پدافند غیرعامل و لزوم داشتن آمادگی در مقابل دشمنان اشاره کرد.

در ادامه صفدریان مدیرکل پدافند غیرعامل استان نیز ضمن تشکر از مسئولین آموزش و پرورش به دلیل اهتمام به این حوزه مهم به بیان اهداف و تشریح الزامات سیاستهای ملی و منطقه ای پرداخت .

در این همایش کلیه دانش آموزان با اجرای سرود پایداری ملی و قرائت شعارهای انتخاب شده برای روزهای هفته پدافندغیرعامل بر آمادگی کامل خود در اجرای تدابیر پدافند غیرعامل تأکید نمودند. در پایان مراسم نیز بیانیه پدافند غیرعامل توسط یکی از دانش آموزان قرائت گردید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر