۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۲۴۵۰۷
آیت الله سلیمانی ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل بر لزوم و اهمیت و ضرورت پدافند غیرعامل تاکید نمود و در سخنانی گفت : با توجه به شرایط پیرامونی ایران و تهدیدات جهانی، اتکا به خود و انسجام داخلی بسیار حائز اهمیت است
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در این دیدار آیت الله سلیمانی ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل بر لزوم و اهمیت و ضرورت پدافند غیرعامل تاکید نمود و در سخنانی گفت : با توجه به شرایط پیرامونی ایران و تهدیدات جهانی، اتکا به خود و انسجام داخلی بسیار حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد امروزه نیروی جمهوری اسلامی قابل انکار نمی باشد ولی همانطور که میدانید تمام نیروهای استکبار جهانی برای به زانو در آوردن ایران اسلامی بسیج شده اند , اما به لطف الهی تا کنون هیچ گونه گزند به ما نزده اند , چرا که ظرفیت ایران یک ظرفیت بی بدیلی است و درست است که هر از گاهی فتنه هایی در جایی از مملکت ایجاد میکنند, اما به واسطه بیداری مردم و تفکر بسیجی ما همچنان پایدار واستوار هستیم وباقی خواهیم ماند.

ایشان فرمودند: ما تاکنون با هیچ کشوری آفندی برخورد نکرده ایم .ما تا کنون در همه صحنه ها عملکرد پدافندی داشته ایم و حتی در جنگ این صدام وارتش بعث بود که به غارت و آفند برعلیه ما پرداخت.

ایشان فرمودند: در گذشته اگر پدافند برای ما یک امر استحبابی بود, امروز به نظر می رسد که برای ما یک امر اوجب واجبات قلمداد میشود تا ما قدرت خودمان را در مقابله با دشمن بالا ببریم.

خاطر نشان مینماید در ابتدای جلسه جهانتیغ مدیرکل پدافند غیرعامل استان ضمن معرفی اعضای حاضر در جلسه به بیان سخنانی کوتاه پیرامون هفته پدافند غیر عامل پرداخت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر