۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۲۴۴۱۵
معاون فرماندار میانه:
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان ویژه میانه با بیان اینکه حساسیت ها نسبت به پدافند غیرعامل نباید مقطعی باشد،گفت: دستگاه های اجرایی تهدیدهای حوزه خود را شناسایی کنند.
به گزارش پایداری ملی، محمدرضا مشایخی روز یکشنبه در زنگ پدافند غیرعامل، با اشاره به اینکه 11 کارگروه در بخش های مختلف حوزه پدافند غیرعامل فعالیت می کنند،افزود: اقدام انجام شده این کارگروه ها که شامل بخش های زیستی، سایبری، مردم محور و زمینه های مختلف می باشد، بررسی می شود.
وی، ایجاد زمینه و ارتقای مشارکت مردمی، آگاهی بخشی و آموزش های لازم به مردم را از اهداف اصلی کارگروه های پدافند غیرعامل عنوان کرد و گفت: باید از تمامی ظرفیت های دستگاه های اجرایی شهرستان استفاده کنیم.
مشایخی مردم را به حضور و مشارکت در این امر پدافند غیرعامل فراخواند و افزود: توسعه پدافند غیر عامل، مستلزم برنامه کارشناسی است و با وجود برنامه های تدوینی گذشته و تلاش های مستمر کارگروه ها، نیاز به افزایش سطح فعالیت ها وجود دارد.
معاون فرماندار میانه با تاکید بر اینکه شناسایی تهدیدهای خاموش و راه های مقابله با آن مفهوم پدافند غیرعامل است، دوراندیشی را یکی از شاخصه های مهم هر مسئول عنوان و خاطر نشان کرد: ما موظفیم تمامی مواردی را که با تهدیدات دشمن قابلیت تبدیل به یک بحران و خطر را دارد، پیش بینی و قبل از هر اتفاقی برای آن چاره اندیشی کنیم.
مشایخی با تاکید بر اینکه شرایط بومی هر نقطه از کشور متفاوت با بخش دیگر است، بر توجه ویژه به شرایط مختص شهرستان میانه در حوزه پدافند غیرعامل تاکید کرد و افزود: نوع تاسیسات و جغرافیای منطقه در نوع تهدیدات احتمالی تاثیر بسزایی دارد، پس باید هر حوزه ابلاغیه های فرادستی را با موارد خاص شهرستان تطبیق دهد. 
وی اطلاع رسانی فراگیر و آگاهی بخشی در حوزه پدافند غیرعامل به همه طیف های جامعه را از برنامه های این هفته اعلام و افزود: اطلاع رسانی، آموزش در سطوح مختلف، حساس سازی مردم و فرهنگ سازی از تریبون های مختلف باید در تمامی مقاطع سال صورت پذیرد تا شاهد نهادینه شدن موضوع در بین آحاد جامعه باشیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر