۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۲۴۲۹۵
برگزاری جلسه ستاد نکوداشت هفته پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی
جلسه ستاد نکو داشت هفته پدافند غيرعامل استان آذربایجان شرقی با هدف تشریح عملکرد در سالهای گذشته و برنامه های آتی پدافند غیرعامل با حضور رابطین دستگاههای اجرایی برگزار گردید.

جلسه ستاد نکو داشت هفته پدافند غيرعامل استان آذربایجان شرقی برگزار شد:


به گزارش پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در جلسه ستاد نکوداشت هفته پدافند غیرعامل غیرعامل استانداری با عرض تسلیت ایام سوگواری دهه محرم و تشکر از حضور به موقع اعضای حاضر در جلسه، از شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و شهدای مدافعین حرم یاد کرده و آرامش و امنیت کشور را حاصل خون شهدا و به ویژه مجاهدت های دلاورانه مدافعین حرم ذکر نمودند. سردار جهانسری با تشریح برنامه های برنامه ها و عملکرد پدافند غیرعامل استان گفت: عملکرد درخشان اداره کل در دو سال گذشته مرهون اراده و همکاری جمعی همکاران این اداره کل و رابطین دستگاههای اجرایی است. وی گفت: در دولت تدبیر و امید اداره کل پدافند غیرعامل گفتمان و فرهنگ سازی پدافند غیرعامل را در بین دستگاههای اجرایی، اصناف، خانواده ها و آحاد مردم نهادینه کرده و باید اذعان کرد در این زمینه کار بزرگی انجام داده است. جهانسری افزود: در دو سال گذشته بیش از 480دوره آموزشی با 960 کلاس آموزشی به  تعداد 38400 نفر در سطح استان برگزار شده که در سطح کشوری بی سابقه است.

دبیر ستاد نکوداشت هفته پدافند غیرعامل استان  ضمن اشاره به قوانین محکم و اسناد بالادستی  و با عنایت به تاکیدات  استاندار محترم ،توجه جدی دستگاههای اجرایی استان و فرمانداری ها به امنیت شبکه و فضای سایبری  را خواستار شد. جهانسری افزود: آموزش اداره کل پدافند غیرعامل با همکاری اساتید دانشگاههای استان آماده برگزاری کلاسهای آموزشی در سطح تخصصی تهدیدات زیستی، تهدیدات سایبری، تهدیدات اقتصادی، کالبدی و مردم محور است.

ایشان همچنین برگزاری مطلوب مراسمات نکو داشت هفته پدافند غیرعامل و ارسال به موقع گزارشات هفته را خواستار شدند.

 در انتهای این جلسه اعضای جلسه موانع ،مشکلات و نکته نظرات خود را در خصوص نحوه برگزاری مطلوب مراسمات  هفته پدافند غیرعامل اعلام نمودند
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر