۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۴۲۵۸
سرلشکر جعفری:
فرمانده کل سپاه پاسداران بابیان اینکه برخی مسئولان برای حل مشکلات کشور، نگاهشان به بیرون است، گفت: خوش‌بینی و ساده‌اندیشی برخی مسئولان نسبت به غرب نگران‌کننده است.
به گزارش پایداری ملی، سرلشکر محمدعلی جعفری صبح سه‌شنبه در آیین اختتامیه کنگره سرداران و سه هزار شهید خراسان شمالی با اشاره به موضوع نفوذ که همواره مورد تأکید رهبری است، اظهار کرد: نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور در شرایط پسابرجام خطر بزرگی برای انقلاب اسلامی است.

جعفری افزود: متأسفانه برخی مسئولان به این موضوع توجه ندارند و ناهماهنگ با مردم و رهبری، برای حل مشکلات کشور به‌جای نگاه به درون، چشم به بیرون دوخته‌اند.

وی تأکید کرد: در هیچ گوشه‌ای از دنیا سراغ نداریم که اگر آن منطقه مسلمان به غرب اتکا کرده باشد، به پیشرفت دست پیدا کند، چراکه اتکا به غربی‌ها و امید داشتن به آنان همواره سبب شکست شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی هیچ‌وقت به دشمن و ازجمله آمریکا اعتماد نکرده‌اند، عنوان کرد: این موضوع در نظرسنجی‌ها نیز مشهود است.

سرلشکر جعفری بابیان اینکه برخی از مسئولان به غرب دل‌بسته‌اند، گفت: این خوش‌بینی و ساده‌اندیشی بسیار نگران‌کننده و برای ما مایه دغدغه است.

وی با تأکید بر اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری اکنون وقت جهاد کبیر است، اظهار کرد: جهاد کبیر به معنای اطاعت نکردن و گفتن نه به دشمنان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توانمندی‌های داخلی، سرمایه‌های عظیم انسانی و ذخایر غنی ایران اسلامی، تصریح کرد: با اتکا به این توانمندی‌ها و با برنامه‌ریزی و استفاده از تجربیات طلایی دوران هشت سال دفاع مقدس می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم. 

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر