۲۳ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۲۴۱۳
با حضور دکتر جلالی:
اردوی فرایندبررسی ،تدوین و بازنگری سند راهبردی پدافند غیر عامل کشورعصرروز گذشته در مشهد آغازبکار کرد

به گزارش پایداری ملی؛ اردوی فرآیند هم اندیشی و بازنگری سند راهبردی پدافند غیر عامل کشور با حضور رئیس این سازمان ، معاونین ، مسئولین دستگاه های اجرایی و مدیران کل پدافند غیر عامل کشور با حضور رئیس این سازمان ، معاونین ، مسئولین دستگاه های اجرایی و ومدیران کل پدافند غیر عامل استان ها در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه (ع) آغاز بکار کرد.

در ابتدای این مراسم دکتر غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور و فرمانده قرارگاه پدافند سایبری ضمن تسلیت ایام شهادت بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) اهداف اردو را تشریح نموده واظهار داشت : در سالی که پیش رو داریم 12 موضوع بر اساس هر ماه تهیه پیشنهادات اخذ شده و هدف از آن برجسته سازی مفاهیم مهم پدافند غیر عامل در هر ماه وپرداختن بیشتر و هدفمند به این موضوع است.

وی اظهار داشت : بازبینی سند راهبردی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و با گستره های ملی ، منطقه ای و استانی در نظر گرفته شده واجرا  خواهد شد.

سردار جلالی در خصوص اولویت بندی برنامه ها نیز گفت : قطعا برنامه هایی که بر اساس نیاز کشور و با رویکرد حماسه اقتصادی و در بردارنده رهنمود های فرماندهی معظم کل قوا است ، اولویت و شاخص سازمان در سال 92 خواهد بود.

لازم به ذکر است این اردو به مدت 4 روز و با هدف تهیه وتدوین چشم انداز کلان موضوعی و برجسته سازی تدابیر مقام معظم رهبری در مشهد مقدس برگزار می گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر