۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۲۴۰۰۰
استاندار تهران گفت: رسانه ها به ویژه صدا وسیما نقش مهم و قابل توجهی در آگاهی هرچه بیشتر مردم از تاثیرات پدافند غیرعامل در صحنه زندگی دارند.
به گزارش پایداری ملی، سیدحسین هاشمی عصر روز چهارشنبه در حاشیه سومین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان تهران که در استانداری برگزار شد افزود: اطلاع رسانی به مردم و آگاه سازی شهروندان از وظایف، اهداف و کارکردهای پدافند غیرعامل بسیار مهم و قابل توجه است. 
وی اظهار کرد: دراین میان صدا و سیما، نقش ویژه ای برای اطلاع رسانی دقیق و هدفمند به مردم از تاثیرات پدافند غیرعامل در زندگی دارد. 
هاشمی در خصوص جلسه شورای پدافنر غیرعامل استان تهران نیز گفت: در این جلسه کمیته انرژی و آب به عنوان یکی از کمیته های مهم شورا، گزارشی از وضعیت پدافند غیرعامل در حوزه تحت ماموریت و تهدیدات و مشکلات پیش رو ارایه کرد. 
استاندار تهران تصریح کرد: دراین جلسه مقرر شد تا بهمن ماه طرحی متناسب با واقعیت های استان تهران در بخش انرژی و آب تهیه و برای اجرا به دستگاه ها ابلاغ شود. 
سومین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان تهران با حضور استاندار و روسای کمیته های یازده گانه شورا و مدیران دستگاه های امنیتی، اجرایی و خدماتی استان برگزار شد. 


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر