۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۲۳۹۲۹
مدیر کل اوقاف وامور خیریه آذربایجان‌شرقی:
مدیر کل اوقاف وامور خیریه آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه جنگ هنوز به پایان نرسیده است، گفت: امروزه نیز شاهد هجمه‌های فرهنگی و جنگ با سلاح‌های سرد و غیرجنگی در فضای سایبری هستیم که جوانان ما نیز به عنوان فرزندان انقلابی باید با حضور در جبهه‌های فرهنگی، دین خود را نسبت به کشور ادا کنند.
به گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام علی مصائبی در این راستا اظهار کرد: طی هشت سال دفاع مقدس حملات از جانب دشمن به صورت فیزیکی بوده و با استفاده از سلاح‌های مختلف انجام می‌شده است که جوانان نیز حضوری فیزیکی در جبهه‌ها داشته و با رشادت‌های بی‌دریغ خود امنیت امروز جامعه را برای ما به ارمغان آوردند.

وی در خصوص اقدامات انجام شده به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس نیز بیان کرد: وظیفه‌ی سنگینی در این خصوص بر عهده‌ی اقشار مختلف جامعه است و ما هرگز نمی‌توانیم دین خود را به شهدای هشت سال دفاع مقدس ادا کنیم.

وی از برگزاری مراسم جامع یادبود شهدا توسط اداره‌ی کل اوقاف و امور خیریه استان خبر داد و گفت: در این راستا تمامی امامزاده‌های استان را مزین به تصاویر شهیدان کرده‌ و از خانواده‌های شهدا و بسیجیان نیز تقدیر خواهد شد.

حجت‌الاسلام مصائبی تاکید کرد: لازم است کسانیکه در جنگ حضور داشتند باید تجارب خود را در اختیار نسل جدید قرار داده و از ذهن جوانان که در مسیر عقاید غلط رسانه‌های دشمن هستند رفع ابهام کنند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر