۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۳۵۱۲
سردارجلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی «روز پدافند هوایی» را تبریک گفت.
سردار سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی «روز پدافند هوایی» را تبریک گفت، متن پیام بدین شرح می باشد:

دهم شهریور ماه یادآور با شکوه دلاور مردانی است، که در پهنه آسمان بیکران الهی حافظ پایدار و امنیت و آرامش ایران اسلامی و مصداق فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا که؛ "امروز بخش پدافند جزو مؤثرترین بخش های همه ی دستگاه های نظامی کشور برای دفاع از عزت ، استقلال و سربلندی ملت ایران است” گردند.

درود و سلام خدا بر دلیرمردانی که با تاسی از همرزمان شهیدشان در هشت سال دفاع مقدس، از حریم آسمان میهن اسلامی دفاع می‌کنند.مردانی که امنیت و آرامش را با ایثاری وصف‌ناپذیر و شهادت‌گونه پیشکش ملت و رهبری می‌کنند که همچون نگینی بر انگشتر این کره خاکی می‌درخشند.

امروز، معابر نفوذی هوایی مد نظر دشمنان خبیث، با چشم همیشه بینا و بیدار و گوش همیشه شنوا و هوشیار و با ایجاد لایه‌های دفاعی مستحکم و غیرقابل نفوذ و کشف راه های مبتکرانه دفع آفند سایبری متخاصمین، به دور از چشمان تیزبین پدافند هوایی قهرمان نخواهد بود.


بدون شک روز دهم شهریور، نشان‌دهنده این مطلب است که شجاع مردان پدافند هوایی هرگز در برابر هیچ نوع تهدیدی هراسی نداشته و در راه دفاع از آرمان‌ها و اعتقادات خود هر شهید پدافندی را سند افتخار و برگ زرینی بر عملکرد خود دانسته و با تبدیل تهدیدها به فرصت به هر طریق ممکن اجازه حضور ناپاک دشمن در آسمان مقدس کشور را نخواهند داد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و گرانقدر پدافند هوایی، توفیقات روزافزون همرزمانم را ظلّ عنایات خاص حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و تحت هدایت های داهیانه ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر