۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
کد خبر: ۲۳۴۹۶
پیشنهاد پایگاه آمریکایی؛
پایگاه خبری "هیل" (Hill) وابسته به کنگره آمریکا، در گزارشی به معرفی سازمان مجاهدین خلق [منافقین] پرداخته و از ضرورت حمایت از این گروهک تروریستی برای کمک به مردم ایران[!] سخن به میان آورده است.
به گزارش پایداری ملی، پایگاه خبری "هیل" (Hill) وابسته به کنگره آمریکا، در گزارشی به معرفی سازمان مجاهدین خلق [منافقین] پرداخته و از ضرورت حمایت از این گروهک تروریستی برای کمک به مردم ایران[!] سخن به میان آورده است.
 
روشن نیست رسانه‌های غربی چه گمانی درباره ایرانیان دارند که "داعشی‌های دهه 60" را نجات‌بخش مردم ایران معرفی می‌کنند.
 
در این گزارش می‌خوانیم:
 
در حالی که ایالات متحده برای انتخاب رئیس جمهور جدید در ماه نوامبر آماده می‌شود، فرصتی جدید پیش روست تا سیاست خارجی آمریکا در قبال ایران، با نگاهی تازه تعریف شود. اما چه سیاست خارجی می‌تواند منافع آمریکا و غرب را تأمین کند؟
 
این موضوع و دیگر موضوعات مربوط به حال حاضر و آینده ایران، در کنفرانس سالانه شورای ملی مقاومت ایران (تجمع سالانه گروهک منافقین) مورد بررسی قرار گرفت.
شورای ملی مقاومت ایران، یک سازمان بزرگ مخالف ایرانی است که نفوذش روز به روز بیشتر می‌شود و حمایت دوحزبی را از میان رهبران برجسته سیاسی آمریکا به دست آورده است.
این سازمان که توسط "مریم رجوی" رهبری می‌شود، جمعیت زیادی را به کنفرانس سالانه خود -که ماه گذشته در پاریس برگزار شد- جذب کرده بود و در واقع چتری سیاسی است که نماینده طیف گسترده‌ای از مجموعه‌های سیاسی، قومی و مذهبی در ایران بوده و به دنبال تغییر نظام ایران است.
 
هرچند این هدف مسلما بلندپروازانه است، با این حال به دلایل زیادی این سازمان باید مورد حمایت و توجه آمریکا قرار گیرد؛ بویژه در صورتی که پیش‌برد آزادی‌های سیاسی و مدنی در ایران مد نظر ایالات متحده باشد.
 
آمریکا قبل از این -در سال 2009- فرصت مناسبی داشت تا چنین حمایتی را از "جنبش سبز" و اعتراضات پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران بعمل آورد، اما دولت اوباما واکنشی سست نسبت به این جنبش نشان داد و حتی از اعتراضاتشان حمایت کلامی هم نکرد، چه برسد به آنکه حمایت ملموسی از سوی واشنگتن صورت پذیرد.
 
اما هنوز هم نیروی بالقوه برای ایجاد تغییرات دموکراتیک در ایران وجود دارد؛ تغییراتی که شورای ملی مقاومت ایران نویدبخش آن است و آمریکا باید از آن حمایت کند.

با روی کار آمدن دولت جدید در واشنگتن، آمریکا می‌تواند این فرصت را غنیمت شمارد تا پیامی جدید و امیدوارکننده برای مردم ایران بفرستد.

حتی در صورتی که رئیس جمهور جدید آمریکا تصمیم داشته باشد که توافق هسته ای اوباما با ایران را حفظ نماید -که انتخابی نامناسب به نظر می‌رسد- هنوز فرصت سیاسی برای ارسال این پیام وجود  دارد که حکومت جمهوری اسلامی تنها گزینه موجود نیست.

حمایت از «داعش ایرانی» برای آزادی مردم!

منبع: جام نیوز
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر