۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۲۳۴۳۵
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری به دعوت اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان در جمع خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس حاضر شد و به تبیین مقوله های پدافند غیرعامل پرداخت.
به گزارش پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیر عامل استان در جمع 300 نفر از خانواده های معظم شهدا و جانبازان وایثارگران هشت سال دفاع مقدس که به دعوت اداره بنیاد شهید شهرستان تبریز در منطقه تفریحی قوریگل برگزار می شد حضور یافت وضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا وایثارگران وخانواده ای محترمشان در خصوص موضوع پدافند غیر عامل سخنانی را بیان کرد. 

جهانسری در این نشست صمیمی گفت: همچنان که در زمان جنگ به میدان آمده و از حریم کشور و کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع نمودید الان نیز زمان پدافند غیر عامل رسیده است باید در کنار هم بوده وآموزش ها لازم را در مورد اصول و مبانی پدافند غیر عامل یادگرفته و آن را در سطح زندگی خود پیاده کنیم. 

وی ضمن تأکید بر اهمیت و ضرورت مأموریت های هشت گانه پدافند غیرعامل گفتند:اداره کل پدافند غیر عامل افتخار می کند که برای خانوادهای محترم شهدا وایثار گران وجانبازان، کلاسهای آموزشی پدافند غیرعامل در هرنقطه استان به صورت رایگان بر گزار نماید.

جهانسری ضمن تشریح مقوله های هشت گانه پدافند غیرعامل گفت: آموزش صحیح این مقوله ها و اجرای آن ما را در پایداری ملی و کاهش آسیب پذیری مدد می رساند. 

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به تهدیدات گوشی همراه برای نسل جوان و نوجوان کشور گفت:قشر عظیمی از نیروی جوان کشور جوانی خود را در شبکه های اجتماعی و فضای سایبر به بطالت می گذارند و خانواده ها غافل از آسیب های آن فقط نظاره گر هستند. در صورتی که خانواده ها و والدین باید آسیب های آن را بررسی کرده و بدان واقف باشند. 

جهانسری گفت کسی منکر فرصت های عظیم فضای سایبر نیست ولی نباید از تهدیدهای آن غافل بود و فرزندان را در آن فضا بدون برنامه و تنها رها کرد. 

در پایان برنامه به چند نفر ازشرکت کنندگان که توانستند در مسابقه پدافند غیرعامل جواب سوالات را درست پاسخ دهند جایزه ای اهدا گردید.

مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی بر اهمیت و ضرورت مأموریت های هشت گانه پدافند غیرعامل تاکید نمود
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر