۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۲۳۲۸۰
معاون اداره کل پدافند غیرعامل وزارت کشور خبر داد
معاون اداره کل امور مرزی و پدافند غیرعامل وزارت کشور از تشکیل قرارگاه‌های پدافند غیرعامل در استان‌های مختلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مجتبی مولوی پیش از ظهر امروز در دیدار با استاندار سمنان که در دفتر کار وی برگزار شد، با اشاره به اهتمام بسیار خوب استان سمنان به موضوع پدافند غیرعامل، اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی در سطح کشور و با ابلاغ وزیر کشور و هماهنگی سازمان پدافند غیرعامل در دست اجرا بوده که همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای کشوری و لشگری در آن دخیل هستند.

وی پدافند غیرعامل را در کشورمان همچون طفلی نوپا دانست که فعالیت‌های خوبی را تا امروز اجرایی کرده است، افزود: فعالیت‌های پدافند غیرعامل به خوبی روی ریل اجرا قرار گرفته و شورای پدافند غیرعامل نیز در تمام استان‌های کشور به طور مستمر تشکیل می‌شود.

معاون اداره کل امور مرزی و پدافند غیرعامل وزارت کشور با اشاره به فعالیت کارگروه‌های تخصصی 11 گانه و شوراهای پدافند غیرعامل، به تشکیل قرارگاه‌های پدافند غیرعامل در استان‌های مختلف کشور اشاره کرد و گفت: قرارگاه‌های زیستی، سایبری و پرتوی، 3 قرارگاه اصلی کشور هستند که فعالیت‌های خوبی در آنها طرح‌ریزی شده است.

مولوی با تأکید بر لزوم توجه به اهمیت حمایت و همراهی مردم در امور پدافند غیرعامل، اظهارداشت: با همراهی مردم، بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود و از این رو باید به مشارکت عمومی اهمیت بیشتری داد.

وی گفت: باید نسبت به سرمایه‌های ارزشمندمان حساس باشیم و پیگیری کنیم تا مردم برای صیانت از این سرمایه‌ها به میدان بیایند چرا که هدف نخست پدافند غیرعامل نیز حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اصلی کشور است.

وی گفت: باید چراغ راه خوبی در حوزه پدافند غیرعامل داشته باشیم تا بتوانیم در زمان تهدید احتمالی به سرعت پیش‌بینی و پیش‌گیری کنیم و به صیانت از زیرساخت‌های حیاتی و حساس کشور بپردازیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر