۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۲۳۱۳۵
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس:
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اعتقاد بر اینکه می‌توان از کارت سوخت به عنوان یکی از عوامل پدافند غیرعامل در حوزه سوخت نام برد، ادامه داد: در روزهای آتی یکی از دستورکارهای کمیسیون انرژی مجلس بحث و گفت‌‌وگو در مورد اصلاحیه قانون بودجه 95 است و در آنجا در ارتباط با پیشنهاد دولت بحث و تصمیم‌گیری می‌شود

به گزارش پیداری ملی،سید علی ادیانی در مصاحبه با برنامه «بدون خط‌خوردگی» رادیو گفت‌وگو، با بیان اینکه موضوع کارت سوخت یکی از مسائلی است که از ابتدا موافقان و مخالفانی داشته است، اظهار کرد: در شرایطی خاصی در کشور برای جلوگیری از قاچاق سوخت و مدیریت درست آن تصمیم بر این گرفته شد که از کارت سوخت استفاده شود.

وی با بیان اینکه این تصمیم عاقلانه و مبتنی بر واقعیت‌های جامعه بود و باعث ایجاد الگوی مصرف در کشور شد، افزود: اخیراً دولت در راستای اینکه از ابتدا با گنجاندن بحث کارت سوخت در قانون بودجه 95 مخالف بود در اصلاحیه‌ای که برای این قانون به مجلس فرستاده پیشنهاد حذف کارت سوخت را ارائه کرده است. البته برخی از دوستان در مجلس و کمیسیون انرژی نظری مخالف دارند و معتقدند که نباید این کارت حذف شود.

ادیانی با بیان اینکه هنوز در ارتباط با اصلاحیه قانون بودجه 95 و درخواست دولت برای حذف کارت سوخت در کمیسیون انرژی تصمیمی گرفته نشده است ، ادامه داد: من به شخصه معتقدم که حذف آن به نفع منافع ملی نخواهد بود، چرا که کارت سوخت یکی از اهرم‌های کنترل سوخت در کشور است و می‌توان از آن به عنوان یک عامل بازدارنده در قاچاق سوخت یاد کرد.

وی با اعتقاد بر اینکه می‌توان از کارت سوخت به عنوان یکی از عوامل پدافند غیرعامل در حوزه سوخت نام برد، ادامه داد: در روزهای آتی یکی از دستورکارهای کمیسیون انرژی مجلس بحث و گفت‌‌وگو در مورد اصلاحیه قانون بودجه 95 است و در آنجا در ارتباط با پیشنهاد دولت بحث و تصمیم‌گیری می‌شود.

ادیانی گفت: قطعاً در جلسات کمیسیون نظرات نمایندگان دولت نیز شنیده خواهد شد و آنها نیز قطعاً دلایل و استدلال‌های خود را در ارتباط با پیشنهاد حذف کارت سوخت ارائه خواهند داد


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر