۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۲۳۰۰۱
سرلشکر ایزدی:
معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا در ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه داعش در حال تخریب سوریه و عراق بوده و نباید اجازه دهیم این مناطق از بین برود، گفت: ریشه گروه تکفیری داعش در غرب و در رأس آن امپریالیسم آمریکا است.
به گزارش پایداری ملی، سرلشکر مصطفی ایزدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش یاد یاران اظهار کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، پیام همایش‌های مذکور میثاق با آرمان‌های ارزشمندی است که شهدا سرمایه وجودی خود را برای آن نثار کردند.

وی جامعه را نیازمند فرهنگ ارزشمند دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: اعتلای جامعه در توجه به فرهنگ دوران دفاع مقدس است.

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا با بیان اینکه انقلاب اسلامی نشان داده مرحله به مرحله با قدرت و صلابت جلو رفته است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در مقابل تمام توطئه‌های غرب و شرق که با همدیگر طراحی کردند، موفق بوده است.

ایزدی، پیام جمهوری اسلامی ایران برای کشورهای منطقه را صلح، برادری و دوستی خواند و بیان کرد: کشورهای منطقه با اتکا به همدیگر باید در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

وی، ریشه گروه تکفیری داعش را در غرب و در رأس آن امپریالیسم آمریکا عنوان کرد و گفت: داعش در حال تخریب کشورهای سوریه و عراق بوده و نباید اجازه دهیم این مناطق از بین برود.

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه دانستن این موضوع که دشمن خیر کشورهای اسلامی را نمی‌خواهد، خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی باید مصالح خود را تشخیص دهند.

ایزدی به اتکای نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم اشاره کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی با اتکا به مردم و بر مبنای اسلامی حکومت نیرومند و مردمی را تشکیل داده و به عنوان الگوی مطرح در منطقه مطرح بوده و باید این الگو را تداوم دهیم.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر