۳۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۲۲۹۹
سردارجلالی:
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور:ملتی که با همدلی و همبستگی، سختی ها و مصایب فراوانی را پشت سر گذاشته است و با وحدت و همدلی توانسته در طول قرن ها و اعصار گذشته بارها از هویت ملی و اسلامی خود در برابرآسیب ها و تهدیدات بی شمار دفاع کرده و از تمدن بزرگ و تاریخ ساز خود با رشادت و آگاهی پاسداری نماید.
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی که بمناسبت سال نوانتشار یافت ضمن تبریک این سال گفت:بهار فصل نو شدن و تولد دوباره است و نشانه آغاز است و تحول ؛ آغاز راهی جدید برای نیل به آرزوهای کهن، بهار فصل غباروبی از آرزوی دیرینه مردم ما برای نیل به پایداری و پیشرفت است و تنها تحقق این آرزو است که بهار را برای همیشه در این سرزمین جاودانه خواهد ساخت.

در قسمتی دیگر از این پیام آمده است:نوروز همچنین برای ملت ما الگویی از همدلی و مهربانی به عنوان تنها رمز پیروزی و بهروزی است. ملتی که با همدلی و همبستگی، سختی ها و مصایب فراوانی را پشت سر گذاشته است و با وحدت و همدلی توانسته در طول قرن ها و اعصار گذشته بارها از هویت ملی و اسلامی خود در برابرآسیب ها و تهدیدات بی شمار دفاع کرده و از تمدن بزرگ و تاریخ ساز خود با رشادت و آگاهی پاسداری نماید.

در ادامه پیام چنین آمده است:اکنون که دستان پر نوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد، دگر بار قلم آفرینش با رنگ بازی بر پیکره لوح پاک طبیعت ، نگاهی دیگر از مظاهر زیبای خلقت را بیان می نماید و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآئین خویش را نثار ما می کنند. تا در تحولی شگرف نسیم مشک افشان و ترنم بلبلان شیرین بیان را به نظاره بنشینیم و "یا مقلب القلوب ” گویان به ستایش آن جمیل بی نظیر به پا خیزیم

در خاتمه پیام با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در نامگذاری این سال بنام سال "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی "آمده است :خدای سبحان را شاکرم که در سایه الطاف و عنایت او، علیرغم وجود فراز و نشیب‌های فراوان، سازمان پدافند غیر عامل توانست همراه و همگام با دیگر خدمتگزاران صادق گام‌هایی استوار برای پایداری ملت سربلند و عزیز ایران بردارد. صمیمانه‌ترین تبریکات و شادباش‌های خود را به مناسبت نوروز و سال نو به پیشگاه ملت بزرگ ایران، که حمایت‌های ایثارگرانه‌شان برگه زرین تاریخ است تقدیم می‌کنم. به امید آن که نوروز برای ما و ملت ما فصلی نو در اندیشیدن و کوشیدن شود ودر سایه الطاف الهی و با یاری خدای سبحان، فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی سال "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی " را در سال 92 سر لوحه تمام برنامه‌ریزی‌ها قرار داده و خد ای بزرگ ما را مشمول دگرگونی‌ها به بهترین نحو نماید.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر