۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۲۲۸۲
مديرعامل پدافند غير عامل استانداري هرمزگان:
مديرعامل پدافند غير عامل استانداري هرمزگان گفت: نخستين همايش ملي پدافند غيرعامل بخش كشاورزي در هرمزگان برگزار می شود.
علی اکبر اخوان با بیان این مطلب اظهارداشت: اين همايش در تاريخ 29 فروردين در بخشهاي كشاورزي و توسعه واحدهاي زير بنايي پايدار خصوصا در بخش كشاورزي استان برگزار مي شود.

اخوان با بيان اينكه اين همايش يكروزه در جزيره قشم برگزار مي شود اظهار داشت: كارگاه تخصصي اين همايش نيز درتاريخ سي ام و سي ويكم فروردين ماه 92 در جزيره قشم برگزار مي شود.

وي اظهارداشت: فراخوان مقالات علمي در زمينه پدافند غير عامل در سامانه دبير خانه همايش ملي پدافند غير عامل شروع شده است و در مدت زمان كوتاهي با استقبال بي نظيري مواجه شده است

اخوان با اشاره به اينكه بيش از هزار مقاله علمي و تخصصي  تا كنون به دبير خانه همايش ارسال شده است افزود: بعد از ارزيابي هاي اوليه حدود 900 مقاله تخصصي و كاربردي  پذيرفته مي شود.

مدير عامل پدافند غير عامل استانداري هرمزگان در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به اينكه محورهاي اين همايش متنوع و در كشور بي نظير بوده است گفت: براي تشكيل اين همايش اساتيد دانشگاههاي كشور در گرايشهاي مختلف با تشكيل جلسات منظم به ارزيابي اين همايش پرداختند .

اخوان اظهار داشت :اين همايش با همكاري وهماهنگي معاونت محترم سياسي امنيتي و اداره كل پدافند غير عامل استانداري هرمزگان در حال شكل گيري و اجرا است.

دكتر پيام معاوني متخصص زراعت و مدير عامل شركت تعاوني علم گستران پيشتاز ايرانيان  نيز با بيان اين مطلب كه موضوعهاي مطرح شده در اين همايش زراعت ،علوم باغباني، علوم دامي ،منابع طبيعي محيط زيست ،شيلات وآبزيان ،آبياري ومكانيزاسيون ،گياه پزشكي واقتصاد كشاورزي است اظهار داشت: يكي از بخشهاي  مهم اين همايش اختصاص محورهاي كشاورزي به استان هرمزگان است.

معاوني ابراز داشت: شناسايي تهديدهاي بخش كشاورزي،منابع طبيعي شناخت دستاوردهاي نوين در بخش كشاورزي استان همانند نانوتكنولوژي وبيو تكنولوژي و بررسي و تطبيق كشاورزي استان با استانهاي مشابه، شناسايي آلاينده هاي محيطي و توسعه پايدار استان و بررسي مشكلات زيست محيطي و اقتصادي استان از جمله محورهاي كليدي وتاثيرگذار پيشنهادي در اين همايش است

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر