۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۲۲۵۷۷
معاون شهردار باقرشهر:
معاون اجرایی شهردار باقرشهر از برگزاری کلاس‌های آموزشی پدافند غیرعامل در این شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، محمد سیفی اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل سازمان پدافند غیرعامل و ابلاغیه استانداری تهران، شهرداری باقرشهر اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی پدافند غیرعامل کرده است.

وی در ارتباط با هدف برگزاری این دوره‌ها آموزشی گفت: هدف از برپایی کلاس‌های آموزش پدافند غیرعامل بالا بردن سطح علمی و آموزشی کارکنان در موارد اضطراری و همچنین به منظور آمادگی هرچه بیشتر آنها در مقابل هرگونه تهدیدات دشمنان به ویژه تهدیدات نرم بوده است.

سیفی با اشاره به اینکه این کلاس‌ها در سه بخش آموزش، همایش و فرهنگ‌سازی برگزار شده است، اظهار داشت: در بخش آموزش پدافند غیرعامل کارکنان شهرداری باقرشهر آموزش‌های لازم در این خصوص ارائه شد و همچنین در بخش همایش محله‌ای در فرهنگسرای آفتاب، عطر نرگس و استاد شهریار به برپایی کلاس‌ها اقدام کرده‌ایم.

معاون اجرایی شهرداری باقرشهر با بیان اینکه در بخش فرهنگ‌سازی تبلیغات محیطی در سطح شهر انجام داده‌ایم، تصریح کرد: در سطح شهر باقرشهر تبلیغ محیطی داشتیم.

وی با اعلام اینکه تاکنون یک دوره کلاس‌های آموزشی برگزار شده است، خاطرنشان کرد: قرار است هر سه ماه یک‌بار در سال جاری آموزش و همایش محله‌ای و شهری داشته باشیم.

بر پایه این گزارش، پدافند غیرعامل به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که در صورت بروز جنگ، خسارات احتمالی به حداقل میزان خود برسد به بیان دیگر سبب کاهش آسیب‌پذیری نیروی انسانی، ساختمان‌‌ها، تأسیسات، تجهیزات مقابل عملیات خصمانه و مخرب دشمن می‌شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر