۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۲۲۵
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اقدام بسیجی در پدافند غیرعامل گفت: بمنظور استفاده از توانمندی‌های دستگاه‌ها و نهادهای اجرائی کشور باید به فرهنگ سازی این امر مهم به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی توجه ویژه نشان داد.
به گزارش پايداري ملي، این اداره کل اقدام به برگزاری نشست تخصصی آموزشی پدافند غیر عامل در بخش حمل و نقل جاده‌ای با حضور فعالان این عرصه در پایانه بار بندر عباس کرد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان طی این نشست گفت: پدافند غیر عامل مجموعه اقدامات غیر مسلحانه برای افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیهای ضروری و غیره می‌باشد که در همه عرصه‌ها مخصوصا «در بخشهای مهم و حساس اقتصادی همچون حمل ونقل جاده‌ای حائز اهمیت است.

کوروش جهانبخش اضافه کرد: در این راستا توجه به چگونگی تسریع در ارائه خدمات در این بخش و تاثیر مستقیم آن بر روند ارائه خدمات در سایر بخش‌ها از اولویت‌ها و نکات حائز اهمیت فعالان این بخش می‌باشد.

وی با تاکید بر لزوم پایدار سازی و ایمن سازی زیرساختهای حیاتی، حساس و مهم کشور دربرابر تهدیدات خارجی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اقدام بسیجی در پدافند غیرعامل گفت: بمنظور استفاده از توانمندی‌های دستگاه‌ها و نهادهای اجرائی کشور باید به فرهنگ سازی این امر مهم به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی توجه ویژه نشان داد.

در این نشست که اعضاء هیات مدیره وکارکنان انجمنهای صنفی شرکتهای حمل ونقل کالای شهرستان بندرعباس، انجمن صنفی رانندگان وسائط نقلیه سنگین شهرستان بندرعباس، انجمن صنفی شرکتهای مسافربری بندرعباس، انجمن صنفی رانندگان حرفه‌ای بخش مسافر استان و کارکنان پایانه بار بندرعباس حضور داشتند کار‌شناس ارشد پدافند غیر عامل به ارائه مباحث مربوطه پرداخت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر