۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۲۲۴۶۳
رئیس سازمان پدافند عیر عامل در پی تلاش کارکنان و آتش نشانان وزارت نفت در مهار آتش سوزی منطقه ماهشهرطی پیامی از زنگنه تشکر نمود.
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور طی پیامی به وزیر نفت از تلاش مسئولین صنایع پتروشیمی در مهار آتش در پتروشیمی تشکر کرد ،متن پیام بدین شرح می باشد:

وزیر محترم نفت جناب آقای مهندس زنگنه

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام

اکنون که تلاش های مجدانه مسئولین محترم، کارکنان و آتش نشانان شجاع و فداکار وزارت نفت خصوصا شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مهار آتش سوزی منطقه ماهشهر که از سرمایه های ملی کشور می باشد به بار نشسته است بر خود وظیفه می دانم بر اساس گزارش نمایندگان این سازمان که در صحنه حضور داشتند، از زحمات کلیه تلاش گران حاضر در صحنه عملیات که با تلاش بی وقفه، شبانه روزی و ایثارگرانه اقدام به مهار آتش نمودند تشکر و قدردانی نمایم.

همچنین شایسته است ضمن علت یابی حادثه نسبت به تعیین فرمانده بحران با اختیارات لازم، تدوین دستورالعمل و طرح های مقابله با شرایط بحران، تجهیز، آموزش، تمرین و رزمایش در جهت ارتقای آمادگی منطقه اقدام لازم صورت پذیرد.

توفیق روزافزون کارکنان محترم و خدوم وزارت نفت و پیشرفت و بالندگی همراه با امنیت و ایمنی را برای صنعت عظیم نفت از خداوند متعال خواستارم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور

سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر