۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۲۲۴۵
وزیر نفت:
وزیر نفت، گفت: موفقیت ها، افزایش تولید و تلاش های جهادگرانه فعالان بخش نفت، نشانگر بی اثر بودن تحریم های دشمنان است.
ˈرستم قاسمیˈ روز پنج شنبه در حاشیه سفر رییس جمهوری به اراک در گفت و گو با ایرنا، افزود: وزارت نفت و دست اندکاران این صنعت راهبردی برای تحقق فرمایش ها و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده هستند.

وی بیان کرد: بازنده اصلی تحریم های نفتی ایران، نظام سلطه و کشورهای غربی هستند، زیرا وضعیت شرایط اقتصادی آنان روز به روز وخیم تر می شود.

وزیر نفت تاکید کرد: با برنامه ریزی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بر اساس هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی، شرایط برای خنثی کردن تحریم های دشمنان به صورت همه جانبه فراهم شده است.

قاسمی اظهار کرد: تولید 16 میلیون لیتر بنزین با کیفیت استانداردهای یورو چهار و پنج در پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند، گامی موفق و حرکتی اثرگذار و بالنده در این بخش است.

وی تصریح کرد: دولت نسبت به کاهش وابستگی کشور به نفت برنامه های جامعی دارد که به صورت کوتاه و میان مدت آن را در بودجه لحاظ کرده تا بتوان از خام فروشی جلوگیری کرده و به فراوری محصولات بیش از پیش توجه کرد.

بهره برداری از طرح توسعه پالایشگاه شازند روز پنج شنبه با حضور رییس جمهوری آغاز شد.

با بهره برداری از توسعه این پالایشگاه به عنوان افتخار ملی و یکی از طرح های مهر ماندگار، زمینه تولید 16 میلیون لیتر بنزین در روز مهیا شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر