۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۲۲۴۰
به میزبانی بندر امیرآباد
چهارمین جلسه هم‌اندیشی کارگروه راه و شهرسازی پدافند غیرعامل مازندران امروز در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد، چهارمین جلسه هم‌اندیشی کارگروه راه و شهرسازی پدافند غیرعامل در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد برگزار شد.

مدیر بنادر، دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در این جلسه گفت: بندر امیرآباد به عنوان تنها بندر نسل سومی در شمال کشور در سال جاری توانسته با بهره‌گیری از تجهیزات توانمند تخلیه، بارگیری و همچنین ارائه خدمات مناسب به کشتی‌ها و صاحبان کالا به عنوان یکی از مقاصد مهم در زمینه تجارت منطقه مطرح شود.

علی نعیمی افزود: همه عوامل، این بندر جوان را به عنوان سومین بندر کشور در تخلیه و بارگیری کالای غیرنفتی در سالی که به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین شده تبدیل کرده است.

مهدی طوسی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران و سیدعلی‌ اسد قائم‌مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در این نشست در مورد احصای آسیب و روش‌های رعایت ملاحظات پدافند غیرعامل و راهکارهای عملیاتی کردن آن در حوزه فعالیت هر یک از اعضا‌ء مباحثی را مطرح کردند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر