۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۲۲۲۹۹
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: سامانه جامع مدیریت منابع استراتژیک برای رصد کالاهای قاچاق در شهرری ایجاد شده که در بحث پدافند غیر عامل بسیارمهم قلمداد می شود و پایش مستمر ،کنترل و نظارت بر استاندارد و بهداشتی بودن کالاهای موجود در انبارها و صحت و سقم آن از طریق این سامانه به آسانی قابل دسترس و به صورت مانیتورینگ نمایش داده می شود.
عزیزالله افضلی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت  شهرستان ری اظهار داشت :انبارهای مجاز و غیرمجاز شهرستان ری در بخشداری کهریزک واقع شده  که مهم ترین آن ها  انبارهای  مواد شیمیایی وپتروشیمی است ، در همین راستا  گشت های مشترک به صورت هفتگی با همکاری اتحادیه انبارها و نیروی انتظامی انجام می شود که در این میان از 447انبار 200 مورد آن  شناسنامه دار شده و وضعیت ما بقی انبارها نیز در دست بررسی است.
 
وی در خصوص نحوه نظارت بر کالاهای قاچاق افزود:  سامانه جامع مدیریت منابع استراتژیک برای رصد کالاهای قاچاق در شهرری ایجاد شده و مهم ترین خصیصه این سامانه کنترل و نظارت دقیق  و آسان  بر کالاهای قاچاق است، همچنین با این سامانه می توانیم به صورت آن لاین از اطلاعات مربوط به موجودی کالاهای قاچاق آگاهی داشته باشیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: این سامانه در بحث پدافند غیر عامل بسیارمهم قلمداد می شود و پایش مستمر ،کنترل و نظارت  بر استاندارد و بهداشتی  بودن کالاهای موجود در انبارها  و صحت و سقم آن از طریق این سامانه  به آسانی قابل دسترس و به صورت مانیتورینگ نمایش داده می شود.
 
افضلی تصریح کرد: در مورد کالاهایی که در حوزه HSP آلودگی زیست محیطی قرار دارند از طریق این سامانه مدیریت های  لازم انجام می شود.
 
وی مطرح کرد: نمایندگانی از فرمانداری و اداره صنعت ، معدن و تجارت در نظر دارند از واحد های درخواستی بازدید کنند.
 
گفتنی است؛ شهرستان ری از 33 هزار واحد صنعتی برخوردار است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر