۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۲۲۱۰
اظهارات مقام های سیاسی ونزوئلا در پی مرگ مرموز هوگو چاوز این شائبه که وی نیز مانند برخی شخصیت های سیاسی خاورمیانه، یکی از قربانیان بیوتروریسم صهیونیستی باشد را تقویت می کند.
ˈنیکلاس مادوروˈ معاون چاوز همزمان با اعلام مرگ چاوز، آمریکا را به مبتلا کردن رییس جمهور ونزوئلا به بیماری سرطان متهم کرد و بیان داشت: ما هیچ شکی نداریم که چاوز به وسیله دشمنان تاریخی وطنمان به سرطان مبتلا شده است. مادورو شرایط هوگو چاوز را با یاسر عرفات رییس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین مقایسه کرد. مادورو پیش از مرگ چاوز و در زمانی که حال وی به وخامت گذارده بود نیز از توطئه دشمنان خارجی برای مرگ وی خبر داده بود.

چاوز پیش از مرگ خود و در دوره درمان بیماری، همزمان با ابتلا ˈکریستینا فرناندزˈ رییس جمهوری آرژانتین به بیماری سرطان اعلام داشت که نمی خواهد کسی یا کشوری را متهم کند اما این عجیب نیست که فکر کنیم آنها تکنولوژی خاصی در اختیار دارند که می توانند با آن عده ای را به سرطان مبتلا کنند و تا به حال هم کسی درباره آن تکنولوژی چیزی نشنیده باشد.

پایگاه اینترنتی پرس تی وی در گزارشی به اظهارات چاوز پیش از مرگش اشاره کرد. چاوز یک سال پیش در رادیو ملی ونزوئلا اعلام کرده بود: این خیلی عجیب است که (فرناندو) لوگو سرطان گرفت، دیلما (روسف) هم همینطور، من هم در حالی که به انتخابات بعدی نزدیک می شویم، دچار این بیماری شدم، مدت زیادی از بیماری لولا (داسیلوا) نمی گذرد که اکنون کریستینا (کرچنر) نیز سرطان گرفته است... توضیح این موضوع بسیار دشوار است، حتی با در نظر گرفتن قانون احتمال نیز آنچه که بر سر رهبران امریکای لاتین می‎آید بسیار عجیب است، خیلی عجیب!

محمود احمدی نژاد رییس جمهوری ایران نیز در پیام تسلیت خود مرگ چاوز را پس از یک بیماری مشکوک مطرح کرد.

تردیدی در این باره وجود ندارد که چاوز یکی از نگرانی های اصلی رژیم صهیونیستی در آمریکای لاتین به دلیل تعامل سازنده او با محور مقاومت و دفاع از آرمان فلسطین بود.

شیخ ˈنافذ عزامˈ عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با فلسطین الیوم موضع حمایتی و جسورانه ˈچاوزˈ از مساله فلسطین را ستود. او در این مصاحبه ˈچاوزˈ را مبارزی معرفی می کند که به خاطر آزادی جنگید و از حقوق مردم فلسطین و همه مظلومان جهان دفاع کرد. ˈصلاح البردویلˈ یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی هم ضمن تسلیت به مردم ونزوئلا گفت: مرگ ˈ چاوزˈ فقدان رهبری است که به آمریکا و اسراییل ˈنهˈ می گفت.

بنا به نوشته روزنامه السفیر لبنان، رییس جمهور ونزوئلا در جایگاه های مختلف افتخاراتی زیادی را کسب کرده است که مهمترین این افتخارات، قطع رابطه با اسراییل است و ˈچاوزˈ این اقدام را در عکس العمل به جنایات این رژیم علیه لبنان و فلسطین انجام داده است. السفیر می افزاید: این اقدامی است که هیچ یک از رهبران و روسای کشورهای عربی شهامت آن را ندارند.

مرگ چاوز به علت بیماری سرطان و اعلام شک و شبهه در نحوه ابتلا وی به این بیماری در حالی رخ داده است که پیش از این نیز بحث هایی در باره ˈترورهای بیولوژیک سران سیاسی و شخصیت های مخالفˈ از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی مطرح بوده است.

نگاهی به گذشته و تاریخچه مرگ های مشکوک سران سیاسی مخالف رژیم صهیونیستی و آمریکا، بخصوص فعالان فلسطینی از جنایت های این رژیم پرده برمی دارد. ابتلای شخصیت های مخالف رژیم صهیونیستی به بیماری های مزمن و بعضا مرموز منجر به مرگ، با هدف از میان برداشتن، مساله ای است که از سوی رسانه ها و کارشناسان سیاسی بارها مطرح شده است. استفاده از سموم خوراکی و تزریق سم و یا ویروس های کشنده از روش های این نوع ترورها است که در شبکه های جاسوسی و امنیتی رژیم تروریستی رواج دارد.

یاسر عرفات رییس حکومت خودگردان فلسطین از زمان تاسیس و بنیانگذار جنبش فتح، عبدالعزیز حکیم رهبر مجلس اعلای اسلامی عراق، خالد مشعل رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و ودیع حداد از رهبران جنبش آزادی بخش فلسطین از قربانیان حوادث ترورهای بیولوژیکی از سوی دستگاه امنیتی رژیم غاصب اسراییل بوده اند که البته ترور خالد مشعل ناموفق بود.



** ودیع حداد

------------

ودیع حداد، پزشک فلسطینی که در لحظات آخر زندگی اش به آلمان شرقی رفته بود در سال 1978 جان سپرد. بسیاری از دوستان وی به دنبال حل معمای مرگش بودند. وی دچار بیماری سخت و ناشناخته ای در سیستم دفاعی شده بود. رژیم صهیونیستی از دانستن این نکته که وی به شکلات بلژیکی علاقه مند است وی را مسموم و از طریق یکی از جاسوسان خود بسته ای از این شکلات را برای وی ارسال کرد. پس از خوردن شکلات ها وی شروع به کاهش وزن کرد و پس از وخیم شدن حالش درگذشت.



** یاسر عرفات

--------------

یاسر عرفات، رییس تشکیلات خودگران فلسطین، رییس سازمان آزادی بخش فلسطین و همچنین رییس و بنیانگذار جنبش فتح یکی از جنجالی ترین قربانیان بیوتروریسم بود که با گذشت سال ها از مرگ مرموزش، پرونده درگذشت وی همچنان باز است. منابع رسمی فلسطین در سال 2004 از ابتلا وی به بیماری آنفولانزا خبر دادند. پس از مدتی عرفات دچار دردهای شدید در ناحیه شکمی و کاهش غیرعادی سلول های قرمز شد و به بیمارستان نظامی در پاریس انتقال یافت. یاسر عرفات بعد از مدت کوتاهی به کما رفت و در حالی که پزشکان، علیرغم انجام آزمایش های متعدد نتوانستند علت بیماری را تشخیص دهند، درگذشت.

مرگ سریع یاسر عرفات باعث شد تا توجه ها به سمت عمدی بودن آن سوق یابد. این تردید زمانی که شبکه تلویزیونی الجزیره از وجود مقادیر غیرطبیعی تشعشعات پلوتونیوم در وسایل عرفات خبرداد؛ قوت گرفت. پلوتونیوم یک عنصر شیمیایی رادیواکتیو و فلزی است که راهیابی آن به بدن، سبب ابتلا به سرطان می شود. به دنبال این موضوع همسر یاسر عرفات خواستار نبش قبر وی شد. نبش قبر عرفات زمانی از سوی همسرش مطرح شد که کارشناسان سوئیسی از وجود مواد سمی در وسایل وی خبر دادند. نتایج قطعی آزمایش ها و نمونه برداری ها از جسد یاسر عرفات هنوز اعلام نشده است.



**عبدالعزیز حکیم

---------------

سید عبدالعزیز حکیم سیاستمدار شیعه عراقی و رهبر مجلس اعلای اسلامی عراق از سال 2003 تا پایان عمرش بود. ابتلای وی به بیماری سرطان در سال 2009 میلادی در مرکز سرطان دانشگاه تگزاس مورد تشخیص قرار گرفت و بعد از سه سال درگذشت. یکی از نزدیکان مجلس اعلای عراق در مورد مرگ سید عبدالعزیز اظهار تردید کرد و به نقل از پزشکان اعلام کرد که که احتمالا ابتلای وی به این بیماری به دلیل مسمومیت های خارجی بوده است که یا به وی خورانده و یا تزریق شده است. خوراندن قهوه اردنی به عبدالعزیز حکیم در سال 2007، به هنگام سفر به اردن و ابتلا به سرطان ریه و مثانه در همان سال، شبهه مرگ مشکوک وی را تقویت می کند. حکیم در جریان این سفر با تعارف شاه اردن قهوه نوشید و پس از گذشته ساعاتی درد شدیدی در معده خود احساس کرده بود. برخی از پزشکان معالج وی با توجه به نتایج آزمایشات اعلام کرد که وی به سم تالیوم آلوده شده است. تالیوم ماده ای بسیارسمی است و ضمن استفاده در ساخت مرگ موش و حشره کشها سبب بروز سرطان نیز می شود.



** خالد مشعل و ترور ناموفق

------------------------

خالد مشعل رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و از بنیانگذاران این جنبش است. خالد مشعل در سال 1995 از سوی اعضای موساد مورد سوء قصد قرار گرفت، اما جان سالم به در برد. دو جاسوس کانادایی موساد زمانی که مشعل از دفتر کارش خارج شد، ماده ای سمی به نام ˈفنتانیلˈ را به داخل گوش وی اسپری کردند. فنتانیل ماده ای شیمیایی است که ظرف 48 ساعت فرد مورد نظر را کشته و اثری از خود برجای نمی گذارد. دو مامور موساد در حال فرار از سوی راننده شخصی و مامور امنیتی مشعل دستگیر شدند. گفته می شود مشعل، با پادزهری که اردنی ها به دست آوردند از مرگ حتمی نجات یافت.





** موساد و سیا؛ بزرگترین تروریست های جهانی

-------------------------------------------

رژیم صهیونیستی و سیا تاکنون بیشترین سوابق ترور رهبران و مبارزان سیاسی ضد امپریالیستی و ضد صهیونیستی را در پرونده خود دارا بوده اند. آموزش ترورهای خاموش و هدفمند به نیروها و جاسوس ها در یک موسسات بیولوژیک و فوق سری صورت می گیرد. رژیم صهیونیستی در یک مکان فوق سری، سلاح های بیولوژیک پیشرفته ای برای انجام ترور مخالفین خود طراحی می کند. ترورهای شکلاتی، سم های کشنده و ویروس های مرگبار از محصولات این موسسه است.

رژیم صهیونیستی به شدت رسانه هایش را در خصوص پرداختن به این موضوعات رصد می کند و خفقان اطلاعاتی در این مورد وجود دارد.

موسسه تحقیقات بیولوژیک اسراییل موسوم به IIBR (Israel Institute for Biological Research) توسط ارنست دیوید برگمن، مشاور علمی دیوید بن گوریون نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی در سال 1952 تاسیس شد. این موسسه در 20 کیلومتری جنوب تل آویو واقع شده است.

رژیم صهیونیستی و آمریکا در مبتلا کردن مخالفان خود به بیماری های کشنده و مهلک تلاش می کنند تا مرگ فرد مورد نظر را طبیعی جلوه داده و در افکار ایجاد انحراف کنند. این در حالی است که بسیاری از سیاستمداران مشهور و مبارز علیه آمریکا و رژیم اسراییل همچون چاوز، یاسر عرفات و ودیع حداد که تاکنون هدف ترور قرار گرفته اند همگی در اثر بیماری های مشکوک، مشابه و بعضا ناشناس به قتل رسیده اند و اطرافیان نزدیک آنها نیز به این نکته اذعان داشته اند. فیدل کاسترو نیز از دیگر رهبران ضد آمریکایی آمریکای لاتین است که به گفتهˈفابیان اسکالانتهˈ محافظ شخصی اش 638 بار مورد سوء قصد از سوی عوامل سیا قرار گرفته است. جاسازی عوامل بیولوژیکی در لباس غواصی کاسترو، قرص های مرگ آور، زنان فریبنده و آلوده به سم های کشنده، سیکار برگ انفجاری، و تک تیراندازها نمونه هایی از چند صد روش آمریکا برای ترور کاسترو بوده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر