۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۰:۵۴
کد خبر: ۲۱۹۴
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: تکیه بر اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار در عبور از تحریمهای فعلی دشمنان است.

اکبر نیکزاد، استاندار اردبیل در جلسه شورای اشتغال کمیته امداد امام(ره) استان با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته حدود 60 درصد تعهد اشتغال این اداره کل به ثمر نشسته و امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.

 

وی خاطرنشان کرد: جهش خوبی در تحقق اشتغال کمیته امداد شاهد بودیم طوری که میانگین 25 تا 30 درصد تحقق اشتغال در این نهاد به حدود 60 درصد رسید.

 

وی گفت: ما از مسوولان بانکهای عامل قدردانی می کنیم چرا که تاکنون به خوبی پای کار بوده اند و امیدواریم در دو هفته پایانی سال نیز همچنان به پرداختی خود ادامه دهند تا اعداد و ارقام مناسب و تعهد شده عینیت پیدا کند.

 

استاندار اردبیل بیان کرد: قرار است بانک های عامل تا آخرین جلسه شورای اشتغال کمیته امداد به تعهدات خود عمل کنند و اگر بیشتر از تعهد خود نیز عملکردی داشتند به عنوان عیدی برای مددجویان محسوب شده و دل این خانواده‌ها شاد شود.

 

نیکزاد گفت: هر چند ممکن است برای برخی از مدیران، مسوولان و مجموعه‌های بانکی 50 میلیون ریال تسهیلات رقم ناچیزی باشد اما همین رقم کم می‌تواند برای بسیاری از خانواده‌ها به ویژه مددجویان کمیته امداد راهگشا بوده و معضلات اقتصادی و اشتغال آنها را برطرف کند.

 

وی افزود: دشمنان قسم خورده این انقلاب با تمام تحریم‌ها و فشارها به سراغ ملت ایران آمده‌اند تا شاید از این طریق بتوانند این ملت را تسلیم خواسته‌های خود کنند، اما دریغ از ذره‌ای تسلیم و از دست دادن مقاومت که در شان این ملت نیست چرا که مردم ایران مردم عاشورایی و کربلایی هستند که در تمام صحنه‌ها توانسته‌اند فشارها را از خود دور کنند.

 

نیکزاد تکیه بر اقتصاد مقاومتی را بهترین راهکار در عبور از تحریم‌های فعلی دشمن دانست و گفت: دولت، مجلس و سایر دلسوزان این نظام آستین بالا زده‌اند تا این ملت را با سربلندی و اقتدار از مشکلات و نارسایی‌ها عبور دهند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر