۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰
کد خبر: ۲۱۶۶۶
دوره آموزشی پدافند غیرعامل با حضور اساتید دانشگاه مالک اشتر و مدیران آب منطقه ای در سالن آمفی تئاتر آب منطقه ای استان آذربایجان شرقی با هدف دانش افزایی مدیران و کارکنانن آب منطقه ای برگزار شد.

دوره آموزشی تخصصی پدافند غیرعامل در شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی برگزار شد


سردار جهانسری، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی در حاشیه این همایش به خبرنگاران گفت:

خوشبختانه آب منطقه ای دوره عمومی پدافند غیرعامل را برای تمام همکاران برگزار کرده و اکنون نوبت دوره های تخصصی است. آب منطقه ای استان استارت دوره های تخصصی را زده و امیدواریم سایر دستگاها نیز در راستای برنامه های پدافند غیرعامل ی به برگزاری دوره های تخصصی اقدام نمایند. جهانسری ضمن تشکر از مدیرعامل آب منطقه ای و برگزار کنندگان این همایش گفت: خوشبختانه در طی سه روز بحث های بسیار مهم و تخصصی در حوزه آب مطرح شد که امیدواریم سرلوحه مدیران استان قرارگیرد.

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی.http://dibademo2.ir/uploaded_files/DCMS/wysiwyg/images/rtl_arrow.gif

در خصوص این دوره آموزشی گفت: این دوره آموزشی در راستای دانش افزایی اعضای کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، مدیران و کارشناسان طرحها و تأسیسات با سطح بندی حساس و مهم شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی مرتبط با بحث های تخصصی پدافند غیرعامل در حوزه آب، به مدت سه روز به صورت تخصصی با محورهای شناخت تهدیدات، سایبری،پرتوی-هسته ای، بیولوژیکی و ...و سازه های امن در صنعت آب با همکاری دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران طی روزهای 27 تا 29 اردیبهشت ماه در محل این شرکت برگزار شد.

مهندس محمدعلی حسنپور اقدم افزود: در این دوره آموزشی، ضمن آموزش روشهای ارزیابی و احصای تهدیدات عمده بخش آب، معرفی تهدیدات اصلی و با درجه اهمیت بالا، برخی راهکارهای موجود در خصوص مواجهه با آنها نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

.حسنپور با اشاره به مساعدت های سردارجهانسری افزود: راهنمودهای مدیرکل محترم پدافند غیرعامل در راستای اثربخشی دوره های آموزشی نیز همواره راهگشای کار خواهد بود و جای تقدیر و تشکر دارد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر