۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۲۱۴۶
رزمایش پدافند غیر عامل در شرکت پالایش گاز پارسیان برگزار گردید

به منظور آمادگی واحدهای مختلف پالایشگاه در جهت مقابله با اتفاقات ناخواسته و پیش آمدهای بحران ساز، رزمایش گسترده ای با شرکت تمامی واحدهای شرکت پالایش گاز پارسیان، نیروهای هلال احمر،نیروی انتظامی و نماینده فرماندار شهرستان مهر با هماهنگی کمیته بحران پالایشگاه پارسیان برگزار گردید.

بنا بر اين گزارش جلسه بحران نیز با حضور كليه اعضاء كميته بحران در همان لحظات اوليه اجرايي مانور تشكيل شد.در این جلسه تجزيه و تحليل عمليات و عملكرد نيروها و همچنين شناسايي نقاط قوت و ضعف و نيز نقاط قابل بهبود این مانور به منظور بر طرف كردن مشكلات موجود و حفظ آمادگي هر چه بيشتر نيروها و تجهيزات به كار رفته مورد بررسي قرار گرفت و راهكارهايي در اين مورد ارائه شد.

مهتابی رییس ایمنی، بهداشت و محیط زیست پالایشگاه ضمن تشکر و قدردانی از عوامل برگزارکننده بیان داشت: «نیروهای اتش نشانی با کمک دیگر نیروهای امدادی وارد عمل شدند و مصدومان را به موقع به درمانگاه منتقل کردند.همچنین نیروهای حراست ، فنی و عملیاتی با آمادگی کامل در مواجهه با حوادث غیر مترقبه و با برطرف کردن اشکالات نقاط قوت خود را توسعه بخشیدند»

در این گردهمایی گسترده کلیه واحدهای شرکت پالایش گاز پارسیان به همراه ادارات منطقه با انسجام و هماهنگی به اجرای رزمایش پرداختند . هماهنگی، راهبری و ترکیب موثر هسته کمیته بحران پالایشگاه موجب گردید تا رزمایش با موفقیت و طبق سناریو اجرا شود.

لازم به ذکراست این همایش با همکاری ادارات مرتبط شهرستان مهر و شرکت پالایش گاز پارسیان و در راستای آمادگی جهت مقابله با بحران های احتمالی انجام گرفت.

در پایان نیز کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل به بحث، بررسی و تبادل نظر در این حوزه پرداختند


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر