۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۱۴۲۴
سازمان بین‌المللی ناظران بیمه، در گزارشی مدعی شد، حملات سایبری، سازمان‌ها و شرکت‌های بیمه‌ را تهدید می‌کند.

سازمان بین‌المللی ناظران بیمه (IAIS) مدعی است، سازمان‌های بیمه‌کننده در معرض خطراتی از قبیل سرقت اطلاعات، اختلال در فعالیت‌ها، خسارات مادی و ... قرار دارند. بر اساس گزارش IAIS، شرکت‌های بیمه، به دلیل نگهداری حجم عظیمی از اطلاعات شخصی و محرمانه مشتریان، هدف مناسبی برای حملات سایبری محسوب می‌شوند.
گزارش IAIS به شرکت‌های بیمه هشدار داده است تا در مورد دسترسی کارکنان به اطلاعات محرمانه شرکت بسیار هشیار باشند و اجازه هرگونه دسترسی به اطلاعات را ندهند. بر اساس گزارش IAIS، شرکت‌های بیمه، هیچ برنامه مشخصی در حوزه امنیت سایبری ندارند.
به گفته نجبای بیسو (Najibi Bisso)، مدیر تجارت مالی شرکت بیمه سی‌جی‌یو (CGU) استرالیا؛ همکاری شرکت‌های بیمه، شرکا و مشتریان آنها، برای مقابله با حملات سایبری بسیار ضروری است.
به گفته متخصص امنیت سایبری، یان بردزی (Ian Birdsey)، قوانین و برنامه‌های امنیت سایبری بسیاری برای حفاظت از بانک‌ها و مراکز مالی تهیه شده است؛ اتفاقی که هنوز برای سازمان‌ها و شرکت‌های بیمه رخ نداده، در حالی که شرکت‌های بیمه بیشترین ارتباط را با بخش مالی دارند و هکرها نیز نسبت به این مسأله آگاهی دارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر