۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۲۰۸۵۹
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قم گفت: کمیته پدافند غیرعامل آستان مقدس حضرت معصومه(س) با هدف کاهش تهدیدها و آسیب های طبیعی و غیرطبیعی تشکیل شد.
کمیته پدافند غیرعامل آستان حضرت معصومه(س) تشکیل شد.


مهدی متقیان افزود: تشکیل این کمیته با توجه به پیگیری های انجام شده توسط اداره کل پدافند غیرعامل استان و ضرورت اعمال دستورالعمل ها و ایجاد سند جامع پدافند غیرعامل در اماکن مقدس صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه حرم مطهر حضرت معصومه(س)، طی جلساتی متعدد با تولیت آستان حضرت معصومه(س)، پیشنهاد تشکیل کمیته پدافند غیرعامل این بارگاه ملکوتی جهت تدوین سند جامع پدافند غیرعامل حرم مطهر و نظارت بر طرح های در حال اجرا در این مکان ارائه شد.

وی بیان کرد: کمیته پدافند غیرعامل آستان حضرت معصومه(س) با هدف ایمن سازی اماکن، فرهنگ سازی و ایجاد باور عمومی برای خادمان، مجاوران و زائران در مورد تاثیر پدافند غیرعامل در کاهش آسیب پذیری ها، آموزش و بهره برداری مناسب از منابع انسانی و مالی موجود از طریق دستیابی به علوم و فناوری مرتبط تشکیل شده است.

متقیان، پیش بینی ساز و کار لازم برای کم اثر کردن تهدیدها و آسیب های طبیعی و غیرطبیعی با استفاده از دستاوردهای آمایش سرزمینی و تاکید بر دستورالعمل ها و استانداردهای پدافند غیرعامل را از دیگر هدف های تشکیل این کمیته عنوان کرد.

وی گفت: حکم اعضای کمیته پدافند غیرعامل حرم حضرت معصومه(س) توسط تولیت این آستان مقدس صادر و ابلاغ شد و جلسات کمیته نیز به صورت مستمر برگزار می شود
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر