۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۲۰۴۰۸
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل:
دولتمردان آمریکا با موضع گیری های خصمانه خود علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی همچنان دیوار بی اعتمادی را بالاتر می برند و اینبار نیز از زبان نماینده خود در سازمان ملل متحد ایران را یک تهدید خواندند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، سانتا پاور نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل که فلسطین اشغالی سفر کرده است یک روز پس از گفت وگوهایش با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در ادامه موضع گیری های خصمانه علیه کشورمان مدعی شد: تهران به دامن زدن به مناقشات کمک می کند و همچنان یک تهدید است.

وی در ادامه این ادعا افزود: توافق هسته ای در صورت اجرای کامل، باعث می شود مسیرهای دسترسی به تسلیحات هسته ای برای ایران قطع شود. این موافقتنامه، نظارت بیشتری را بر برنامه ایران در مقایسه با گذشته در اختیار ما قرار می دهد. اجرای این موافقتنامه تا کنون به شکل قدرتمندی صورت گرفته است، اما در حال حاضر در روزهای نخست این اجرا به سر می بریم.»

نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد با پافشاری بر ادعای خود اضافه کرد: ایران البته هنوز هم یک تهدید است. ایران در حال حمایت از تروریسم است. ایران از برخی طرفها در مناقشات  مانند رژیم اسد (در سوریه) حمایت می کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر