۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۲۰۳۸۸
سردار جلالی در جمع خبرنگاران؛
سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی گفت: با تدوین سیاست های کلی، پیش بینی شده و هم افزایی بین دو مجموعه سازمان پدافند غیرعامل و سازمان مدیریت بحران، هماهنگی خوبی در جهت بکارگیری نیروهای مسلح در حوادث و آنچه که دولت به آن نیازمند است، انجام شده است.
سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی روز دوشنبه در حاشیه همایش پدافند غیرعامل در دانشگاه عالی دفاع ملی در جمع خبرنگاران گفت: با تدوین سیاست های کلی، پیش بینی شده و هم افزایی بین دو مجموعه سازمان پدافند غیرعامل و سازمان مدیریت بحران، هماهنگی خوبی در جهت بکارگیری نیروهای مسلح در حوادث و آنچه که دولت به آن نیازمند است، انجام شده است. 

وی گفت: بر اساس این سیاست ها، به عنوان هماهنگ کننده نیروهای مسلح در کمک به سازمان مدیریت بحران معرفی شده ام.

سردار جلالی تصریح کرد: همچنین توانسته ایم به آنچه دولت در این بخش به آن نیازمند است، کمک کنیم و تاکنون نیز در مورد همه حوادث همچون زلزله کاملا جدی بوده ایم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل ادامه داد: در برنامه های اجرایی تدوین شده، بصورت کاملا هماهنگ و تقسیم کار شده، با سازمان مدیریت بحران تعاملاتی داشته ایم.

وی ادامه داد: مسئولیت مواجهه با تمامی حوادث و تهدیداتی که منشا طبیعی دارند برعهده سازمان مدیریت بحران گذاشته شد و حوادثی که منشا آن دشمن است، مسئولیت آن را به سازمان پدافند غیرعامل برعهده دارد که در این حوزه با تمام توان تلاش می کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر