۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۲۰۲۸۱
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خبرداد:
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم از برگزاری مانور رزمایش واکنش در شرایط اضطراری و پدافند غیرعامل در منطقه تأسیسات نفتی خبر داد.
عباس جعفری با اشاره به برگزاری مانور رزمایش واکنش در شرایط اضطراری و پدافند غیرعامل اظهار کرد: این رزمایش در منطقه تأسیسات نفتی با حضور عوامل آتش‌نشانی برگزار شد.

وی افزود: چهار خودروی عملیاتی و نردبان پلت فرم و 30 آتش‌نشان در این مانور شرکت داشته‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم در خصوص عملیات انجام‌شده در مانور گفت: در این مانور آتش‌سوزی تانکر حامل سوخت انفجار در مخازن ذخیره‌سازی بنزین توسط اعزام نیروهای اعزام‌ شده عملیاتی اطفا و منطقه ایمن‌سازی شد.

جعفری در ادامه سخنانش به حضور فعال نیروهای آتش‌نشانی در راهپیمای با شکوه 22 بهمن خبر داد و گفت: سازمان آتش‌نشانی به سبب برقراری ایمنی برای مردم ولایت‌مدار شهر قم بنا دارد هفت خودرو عملیاتی و سه اکیپ را در خیابان‌ها مستقر کند.

وی با اشاره به محل استقرار خودروهای عملیاتی افزود: این خودروها در میدان مطهری، چهار راه شهدا، درب اتابکی حرم، میدان جانبازان، چهار راه بازار، پل حجتیه و پارکینگ شرقی عمار یاسر مستقر می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم به محل استقرار اکیپ‌های موتورسوار اشاره و اظهار کرد: در درب باب الجواد، درب اتابکی و چهار راه شهدا اکیپ‌های موتورسوار مستقر می‌شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر